Skip to main content

Bij installatie van nieuwe TV pakte mijn nieuwe pincode niet bij mijn oude abonnementsnummer.  Ik kreeg bij de nieuwe pincode het abonnementsnummer van mijn buurman. 0800-0402 kon dit probleem niet oplossen. Is er een telefoonnummer waar ik wel terecht kan om dit probleem op te lossen? Dit probleem heb ik al uitgelegd bij klantenservice maar konden mij niet verder helpen. Ik moest de tv opnieuw installeren. 

De tv monteur kon de nieuwe pincode niet  bij oude abonnementsnummer invoeren 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Je kan beter even een nieuw bericht maken Ingrid, dit wordt zelden nog opgepakt. 

Maar Je kan wat je zoekt vinden in MijnKPN (vind je hierboven op deze pagina, mogelijk moet je jouw pakket nog koppelen)


@Groot Ingrid

Wat bedoel jij met “abonnementsnummer”?

Het nummer van je KPN abonnement of het nummer van de KPN tv decoder etc? 

Het nummer om tv te kunnen kijken begint met 2000000xxxxxxxx (totaal 14 cijfers) en de pincode is 4 cijfers.

 

Op MIJNKPN kan je de juiste gegevens vinden.


Hoi @Groot Ingrid en bedankt voor jouw bericht!

Wat is de status van jouw probleem op dit moment? Hopelijk is dit probleem inmiddels opgelost. Zo niet, dan help ik je natuurlijk graag aan een oplossing. Had je trouwens deze pagina op onze website al eens geraadpleegd? Ben benieuwd wat er gebeurt als je je pincode op die manier probeert te resetten.