Skip to main content

er is ons een nieuwe zender beloofd Dreamworks met films series en kinderprogramma'ss nu krijg ik alleen kinderprogramma en niet het beloofde 

admin: eigen topic aangemaakt. 

 

Beste @kiekedief 

Dit ligt bij DreamWorks, die zenden de programma’s uit. KPN geeft alleen de signaal door naar de klanten. Als je klachten hebt over DreamWorks, dan moet je bij hun zijn. :wink:


 Goedeavond per november gaat Dream Work volwaardige uit zendende ook films en meer 😉👍


 Goedeavond per november gaat Dream Work volwaardige uit zendende ook films en meer 😉👍

Heb je dit ergens gelezen @cornelis48? 😉


Goedeavond Dennis ja IK HEB het ergens gelezen maar waar weet IK het niet meer  ikzelf dacht zo Rond half november 👍😉


Ik heb eens via google gezocht. Ik las daar op diverse plekken dat ze 23 juli zijn begonnen bij KPN met een “uitgeklede” programmering en vanaf september beginnen met een volledige programmering.

 

Dit lezende zou betekenen dat wat je heden ten dage ziet de normale programmering is. Als er toch in november ook series en films zijn te zien is dat een positieve verrassing. Afwachten maar.


waarom geen films en series op Dreamworks zoals beloofd 

 

Admin: bericht naar je lopende topic verplaatst


waarom geen films en series op Dreamworks zoals beloofd 

 

Admin: bericht naar je lopende topic verplaatst


Dat zullen dan alleen animatiefilms zijn. Want het is het tv kanaal van de animatiestudio met de gelijkende naam.

 

Admin: bericht naar je lopende topic verplaatst


Ha @kiekedief, welkom! Ik zie op onze blog dat je per 4 september naar vier series kunt kijken en zoals ik het kan zien, is dat ook wat we uitzenden. Dus ik ben bang dat je ‘t hiermee moet doen!