Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe zender beloofd. Dreamworks

• October 23, 2019
  • 9 reacties
  • 163 keer bekeken

er is ons een nieuwe zender beloofd Dreamworks met films series en kinderprogramma'ss nu krijg ik alleen kinderprogramma en niet het beloofde 

admin: eigen topic aangemaakt. 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @kiekedief, welkom! Ik zie op onze blog dat je per 4 september naar vier series kunt kijken en zoals ik het kan zien, is dat ook wat we uitzenden. Dus ik ben bang dat je ‘t hiermee moet doen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @kiekedief 

Dit ligt bij DreamWorks, die zenden de programma’s uit. KPN geeft alleen de signaal door naar de klanten. Als je klachten hebt over DreamWorks, dan moet je bij hun zijn. :wink:

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 23, 2019

Goedeavond per november gaat Dream Work volwaardige uit zendende ook films en meer 😉👍

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Goedeavond per november gaat Dream Work volwaardige uit zendende ook films en meer 😉👍

Heb je dit ergens gelezen @cornelis48? 😉

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 23, 2019

Goedeavond Dennis ja IK HEB het ergens gelezen maar waar weet IK het niet meer  ikzelf dacht zo Rond half november 👍😉

Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 23, 2019

Ik heb eens via google gezocht. Ik las daar op diverse plekken dat ze 23 juli zijn begonnen bij KPN met een “uitgeklede” programmering en vanaf september beginnen met een volledige programmering.

Dit lezende zou betekenen dat wat je heden ten dage ziet de normale programmering is. Als er toch in november ook series en films zijn te zien is dat een positieve verrassing. Afwachten maar.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 24, 2019

waarom geen films en series op Dreamworks zoals beloofd 

Admin: bericht naar je lopende topic verplaatst

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 24, 2019

waarom geen films en series op Dreamworks zoals beloofd 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 24, 2019

Dat zullen dan alleen animatiefilms zijn. Want het is het tv kanaal van de animatiestudio met de gelijkende naam.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 27, 2019

Ha @kiekedief, welkom! Ik zie op onze blog dat je per 4 september naar vier series kunt kijken en zoals ik het kan zien, is dat ook wat we uitzenden. Dus ik ben bang dat je ‘t hiermee moet doen!