Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds blokkade op internet & tv ondanks een deelbetaling

• October 14, 2025
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Hi,

Ik heb zojuist mijn deelbetaling gedaan maar ben inmiddels nog niet van de blokkade af. Als ik het volledige bedrag wil betalen kan dit ook niet, want het oude bedrag staat er nog. Dus inclusief mijn deelbetaling. Wat kan ik nu het beste doen? Het gaat overigens om internet en TV.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi en welkom hier ​@markussie! We denken hier in onze community graag met je mee. Alleen met betaal-dingen kunnen we minder goed helpen hier.

Ik zie dat ​@huistijger al goede tips gegeven heeft. Mijn tip is ook om een belafspraak te maken. Een van mijn collega's van onze klantenservice belt je dan terug wanneer het je uit komt, en helpt je verder. Ik hoop dat het intussen al - of anders gauw -  opgelost is!

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 14, 2025

Het forum kan je hier niet bij helpen ​@markussie 
Je kunt beter even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou het uitkomt.
Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en welkom hier ​@markussie! We denken hier in onze community graag met je mee. Alleen met betaal-dingen kunnen we minder goed helpen hier.

Ik zie dat ​@huistijger al goede tips gegeven heeft. Mijn tip is ook om een belafspraak te maken. Een van mijn collega's van onze klantenservice belt je dan terug wanneer het je uit komt, en helpt je verder. Ik hoop dat het intussen al - of anders gauw -  opgelost is!