Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling loopt door elkaar

• August 4, 2025
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Mijn ouders hebben sinds kort glasvezel. Daarbij kregen ze twee Arris VIP 5202 ontvangers. Omdat ze oud zijn staat Ondertiteling continu aan. Helaas werkt het niet goed. Het lijkt erop dat de ondertiteling van twee zenders door elkaar / tegelijk verschijnt. 

Beste antwoord door PeterG

Bij de Arris VIP5202 kan ondertiteling niet continu aan staan. Dat gaat via teletekst en moet je om van zender te wisselen eerst uit zetten.

Ik denk dus dat je de Sagemcom DIW7022 bedoelt. (de kastjes VIP5202 en DIW7022 lijken een beetje op elkaar)

Maar van welke 2 zenders lijkt het door elkaar te lopen? En op beide kastjes???

Het zou prettig zijn als je een foto hier kunt plaatsen. Dat zegt vaak meer dan 1000 woorden.

We hebben hier nog geen klachten over gelezen. Zelf ondervind ik het ook niet als ik zo af en toe die ondertiteling aan heb.

1 reactie

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 5, 2025

Bij de Arris VIP5202 kan ondertiteling niet continu aan staan. Dat gaat via teletekst en moet je om van zender te wisselen eerst uit zetten.

Ik denk dus dat je de Sagemcom DIW7022 bedoelt. (de kastjes VIP5202 en DIW7022 lijken een beetje op elkaar)

Maar van welke 2 zenders lijkt het door elkaar te lopen? En op beide kastjes???

Het zou prettig zijn als je een foto hier kunt plaatsen. Dat zegt vaak meer dan 1000 woorden.

We hebben hier nog geen klachten over gelezen. Zelf ondervind ik het ook niet als ik zo af en toe die ondertiteling aan heb.