Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling ongewenst in beeld

• 1 maart 2025
  • 5 reacties
  • 35 keer bekeken

Wanneer komt eindelijk de firmware update uit?

Zodat de irritante ondertitels (terwijl je deze in deinstelling heb uitgezet, maar blijven opkomen) wegblijven?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Hermanos53

Sorry voor de late reactie, maak ik heb het denk ik opgelost.

In aan instellingen had ik de Ondertitels uitgezet.

Kijk ik dan naar bv Npo2 dan staan ze aan, dus even op de voorgangbalk geklikt en daar stond Ondertitel aan die zette ik steeds uit, maar dan gaan ze juist aan.

Wat een beetje verwarrend is, de default instelling zeg je UIT en dan moet je vervolgens in de voorgangbak de ondertitel aanzetten, m.a.w. ik wil de Default UIT gebruiken.

(nog een kleine test gedaan zet je in de instellingen de ondertitels Aan zet dan moet de voorgangbalk op de ondertitels op Uit staan) 

Krijg nu alleen ondertitel te zien die door de maker zijn opgenomen in het onderwerp, maar niet meer

als de presentator haar of zijn verhaal doet.

Grtz.

Bekijk origineel

5 reacties

PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • 2 maart 2025

Dat zou, al maanden, niet meer mogen voorkomen ​@Hermanos53 . Ik heb er hier tenminste geen last meer van. Uit is uit. 

En doe je het via de instellingen? Doe het ook eens via de button onder de voortgangsbalk. 

Al eens een herstart gedaan. Dit lost veel dingetjes vaak al op.

Houd de knop rechtsboven op de afstandsbediening 5 seconden ingedrukt en kies voor Opnieuw opstarten. 

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 2 maart 2025

Bedankt vooor je reactie, herstart al gedaan, dat van de voortgangsbalk moet ik checken als

ik van de week weer thuis ben.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23409 reacties
  • 4 maart 2025

HI ​@Hermanos53, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Noordzee, waarvoor dank. Is het gelukt in de instelling op je voortgangsbalk? 

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Sorry voor de late reactie, maak ik heb het denk ik opgelost.

In aan instellingen had ik de Ondertitels uitgezet.

Kijk ik dan naar bv Npo2 dan staan ze aan, dus even op de voorgangbalk geklikt en daar stond Ondertitel aan die zette ik steeds uit, maar dan gaan ze juist aan.

Wat een beetje verwarrend is, de default instelling zeg je UIT en dan moet je vervolgens in de voorgangbak de ondertitel aanzetten, m.a.w. ik wil de Default UIT gebruiken.

(nog een kleine test gedaan zet je in de instellingen de ondertitels Aan zet dan moet de voorgangbalk op de ondertitels op Uit staan) 

Krijg nu alleen ondertitel te zien die door de maker zijn opgenomen in het onderwerp, maar niet meer

als de presentator haar of zijn verhaal doet.

Grtz.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36667 reacties
  • 10 maart 2025
Hermanos53 schreef:

Mooi gevonden 👍

Alex van KPN schreef:

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Noordzee, waarvoor dank.  

Het was geen moeite! 😉

Reageer