Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling paramount network loopt niet gelijk bij charmed

• 6 augustus 2025
  • 11 reacties
  • 179 keer bekeken

partep1969
Deelnemer

Bij Charmed loopt al een paar dagen de ondertitel niet gelijk 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@partep1969 en iedereen, 

Dit is inderdaad iets wat wij kunnen doorgeven. De vraag is of het nog nodig is, ik heb het hier zojuist getest met Meet the Parents: Little Fockers en het lijkt nu opgelost. 

Merken jullie dit nu ook? Laat het me anders weten. 

Bekijk origineel

11 reacties

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 6 augustus 2025

Bij ons ook al een aantal dageninderdaad, ook vandaag weer. Heel vervelend als je slechter hoort en voor een deel afhankelijk bent van de ondertiteling. Heel erg vermoeiend kijken zo.

Kan dit alstublieft snel gefixt worden !

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 augustus 2025

Bij ons ook al een paar dagen, erg irritant en lastig te volgen en precies bij een Seizoen die we nog niet gezien hebben.

Snel oplossen graag en dit seizoen opnieuw starten.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1269 reacties
  • 7 augustus 2025

Dit gaat om de ondertiteling/vertaling uit het Engels die al ingebrand is in het beeld zoals de zender het programma uitzendt. Dat is hetzelfde bij andere televisie-aanbieders, zoals Ziggo. En daar kan KPN dus weinig aan doen; hooguit kunnen ze de klacht doorgeven aan de zender, maar dat kun je als kijker zelf ook.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 8 augustus 2025

Beste Arjan dank voor je reactie. Het lijkt mij een goed idee dat de provider, in dit geval KPN, dit doorgeeft aan de zender. Ik denk dat dat meer indruk maakt dan een emailtje van een van de vele kijkers ;) Dus ik hoop dat KPN dit ook zal doen!

partep1969
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 8 augustus 2025
Jopie58 schreef:

Bij ons ook al een aantal dageninderdaad, ook vandaag weer. Heel vervelend als je slechter hoort en voor een deel afhankelijk bent van de ondertiteling. Heel erg vermoeiend kijken zo.

Kan dit alstublieft snel gefixt worden !

Inmiddels doet hij het weer

partep1969
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 8 augustus 2025
Jopie58 schreef:

Beste Arjan dank voor je reactie. Het lijkt mij een goed idee dat de provider, in dit geval KPN, dit doorgeeft aan de zender. Ik denk dat dat meer indruk maakt dan een emailtje van een van de vele kijkers ;) Dus ik hoop dat KPN dit ook zal doen!

Ik vind ook dat het de verantwoordelijkheid van de provider is. Geloof niet dat de kijker daar behoefte aan heeft als je al zoveel betaald en er zelf achteraan moet. Maar inmiddels doet hij het weer 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 8 augustus 2025

Nee precies, en op de site van Paramount Network zie ik een Pools email adres dan is het nog maar de vraag of ze daar iets mee kunnen. Verder vond ik dit, zie screenshots, waarin ze verwijzen naar de provider. Dus taak voor KPN!

Dank voor het doorgeven dat hij het weer goed doet 👍

PeterG
Superuser
  • 65084 reacties
  • 8 augustus 2025

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24648 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2025

Hi ​@partep1969 en iedereen, 

Dit is inderdaad iets wat wij kunnen doorgeven. De vraag is of het nog nodig is, ik heb het hier zojuist getest met Meet the Parents: Little Fockers en het lijkt nu opgelost. 

Merken jullie dit nu ook? Laat het me anders weten. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 10 augustus 2025

Hi Alex,

Wat Charmed betreft loopt het nu weer goed 👍

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24648 reacties
  • 11 augustus 2025

Fijn om te lezen, dankjewel voor de terugkoppeling hier. 

Reageer