Skip to main content
Beantwoord

Opgeslagen opnames zijn niet zichtbaar bij eerste keer openen van opgeslagen items

• September 6, 2025
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Als ik naar opgeslagen ga staan niet direct de opgenomen programma's erop dan ga ik terug naar beeld open weer opgeslagen en dan staan ze er wel op . Dit is al een paar dagen zo. . 

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@JDD en bedankt voor je bericht :)

Dit is (al) bekend bij de mensen van het TV Team! Ik kan me voorstellen dat het niet ideaal is maar op dit moment is het even niet anders, excuses voor het ongemak wat hiermee ervaren kan worden. Weet in ieder geval dat de juiste mensen hier dus van op de hoogte zijn! 

5 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 7, 2025

Waarop kijkt u?

KPN tv ontvanger of via de KPN app?

Ik zie dat u de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) heeft.

Helpt een reset van de box?

Houd de kpn toets rechtsboven op de KPN AB ingedrukt totdat je een popup scherm ziet.

Kies voor opnieuw opstarten.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 7, 2025

Allemaal al gedaan, kpn tv app gebruik ik niet.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 7, 2025

Nu je het zegt.

Wij keken deze week een opname van Per seconde wijzer.

Toen hij af was en terug gingen, zei mijn vrouw “de nieuwe van vanavond staat er niet” 

We gingen er uit en er opnieuw in en toen stond hij er wel.

Ik denk dat dit sinds de laatste update is, want eerder zagen we de nieuwe opname van dezelfde avond wel.

Hopelijk kan een moderater ons meer vertellen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 9, 2025

Dit klopt ​@joop2011 . Zo ervaar ik het ook.

Als je een serie opname van één serie open hebt staan moet je er éven uit om de lopende aflevering of net nieuw opgenomen erbij te laten laden. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Goedemiddag ​@JDD en bedankt voor je bericht :)

Dit is (al) bekend bij de mensen van het TV Team! Ik kan me voorstellen dat het niet ideaal is maar op dit moment is het even niet anders, excuses voor het ongemak wat hiermee ervaren kan worden. Weet in ieder geval dat de juiste mensen hier dus van op de hoogte zijn!