Skip to main content
Beantwoord

Opname weergegeven in percentages opeens weergegeven in uren

• August 28, 2025
  • 9 reacties
  • 132 keer bekeken

Sinds een paar dagen valt ons op dat de beschikbare ruimte wordt weergegeven in uren en niet meer in percentages. Ik heb verschillende manieren proberen aan te vliegen maar kom nergens een schakelaartje uren/percentages tegen. Zie ik iets over het hoofd of heeft er een update plaatsgevonden waardoor we als kpn klanten en masse overgaan naar uren weergave ipv percentages? Als er tips zijn verneem ik het graag.

Met vriendelijke groet

Beste antwoord door Katana321

Ja, dat is sinds de laatste update. Kijk maar eens in categorie Product Updates.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 28, 2025

Ja, dat is sinds de laatste update. Kijk maar eens in categorie Product Updates.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 29, 2025

Prettig toch? Je hebt 300 uur. Of 1000. Nu meteen duidelijk hoeveel je hebt gebruikt. 

Forum|alt.badge.img+1

Prachtig? Niks prachtig aan! Zag het net ook ineens. Weer een aanpassing wat absoluut geen verbetering is!

En dan een antwoord als kijk even bij updates? Waarom niet vooraf je klanten verwittigen? Onder het mom van klantvriendelijk. Oh nee wacht dat kennen ze bij KPN niet.

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 5, 2025

Ik snap de verwarring wel. Je bent gewend om te weten of je halverwege bent en ineens moet je nagaan of je een halfuur kijkt of al een uur.

Beter zou het zijn als beide weergaves mogelijk zijn en je dan via het menu kan kiezen wat je wil zien. Met IPTV ben je helaas aan de provider overgeleverd, want die (KPN in dit geval) programmeert de boxen.

Je zal het ermee moeten doen ben ik bang. Of je suggereert een optie in het menu in het verbetertopic (bijv dit topic), of je stapt over naar een andere manier van tv-kijken.

Forum|alt.badge.img+1

Wat me nog het meeste stoort is, dat dit niet vooraf gecommuniceerd wordt!

Waarom moet ik zélf naar een of andere pagina om te kijken wat KPN voor updates uit gaat strooien?

Stuur gewoon even een mail naar je klanten, dat er wéér een (onnodige) "verbetering” aankomt, zodat je klanten niet voor verrassingen komen te staan. 

Waarom moet ik dit zelf uitvinden?

Heeft met een stukje klantenservice te maken, een woord wat ze bij KPN niet kennen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 5, 2025

Prachtig? Niks prachtig aan! Zag het net ook ineens. Weer een aanpassing wat absoluut geen verbetering is!

En dan een antwoord als kijk even bij updates? Waarom niet vooraf je klanten verwittigen? Onder het mom van klantvriendelijk. Oh nee wacht dat kennen ze bij KPN niet.

Wij zijn net zoals jij allemaal klant bij KPN.

En hoeveel uur je nog kunt opnemen is duidelijker dan hoeveel procent je nog kunt opnemen.

Of wil jij zeggen dat jij precies weet hoeveel je nog kunt opnemen bij 1%,  5%, 10%, etc?

Updates kan je hier volgen en je kan je erop abonneren.

Forum|alt.badge.img+1

Stuur gewoon een mail dat er veranderingen komen!

En dat er dan een verandering is? Prima maar in de app kan ik helemaal niks zien. Geen uren noch percentage! Dat kan je alleen op je tv zien en niet in de app!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 8, 2025

Hou de updates pagina in de gaten ​@NicolevandenBroek62 dan weet je precies wat er gebeurd.
Overigens is die tijd op vele verzoeken gedaan  en ook ik ben er erg blij mee, je weet nu precies hoeveel je nog kunt opnemen of niet.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 8, 2025

@NicolevandenBroek62 

Je kan je ook abonneren op de updates, dan krijg je automatisch een mail als er een update aankomt.