Skip to main content
U heeft nu schriftelijk een opzegging, per via kpn.com, chat. Daarnaast ben ik gebeld door een van uw medewerkers, wederom aangegeven dat ik overstap. dus totaal nu 4x opgezegd!

Dus lijkt me nu duidelijk genoeg!!!

Graag een definitive opzegbevestiging!! Wat eigenlijk belachelijk is, 1x opzeggen volstaat juridisch, wil niet terug gebeld worden voor een commerciële actie, maar gewoon een bevestiging.



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Vreemd dat je zoveel moeite moet doen. Heeft kpn wel het goede mailadres van je?
Hallo @PFNH Ik vind het ook vreemd dat je zoveel moeite moet doen om een bevestiging te krijgen. Ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Beste Bart,



Gegevens zijn toegevoegd.



Gr Friso Heemskerk
Hallo @PFNH Maak je ook gebruik van onze overstapservice? We hebben je ophefverzoek wel degelijk ontvangen, maar we wachten nog op de bevestiging vanuit je nieuwe provider dat je naar hun overstapt. Als zij dat ons hebben bevestigd brengen wij alles in orde, zodat je zonder problemen overgaat op de datum die zij aan ons doorgeven. Tot die tijd staat het verzoek dus 'in de wacht'.
Beste Bart,



Ik maak geen gebruik van de overstap service, dat heb ik ook zeker doorgegeven aan uw collega toe hij belde.

Sterker nog, hij vroeg er zelf naar.



Graag maak ik dan gebruik van de status "in wacht" om op 7 augustus 2019 te worden afgesloten.



Met vriendelijke groeten
Duidelijk. Ik heb aangegeven dat je abonnement gewoon moet worden opgeheven, op 7 augustus aanstaande. Je zult hier een mail over ontvangen als bevestiging.
Hallo @PFNH Alsnog even de bevestiging. De opheffing staat klaar voor 7 augustus aanstaande. Ik zie echter de beloofde mail er niet uit is gegaan. Dus bij deze mijn bevestiging dat het abonnement hoe dan ook op 7 augustus wordt beëindigd.

Reageer