Skip to main content
Beantwoord

Oude geplande opnames niet te verwijderen: Ik krijg foutcode KBX-APK-3030?

• October 31, 2025
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

In hou graag mijn archief een beetje netjes dus regelmatig maak gooi in de oude geplande opnames, waar geen nieuwe afleveringen meer van komen, weg.

Nu lukt me dat niet meer. ik krijg de bovengenoemde foutcode.

Heeft iemand een idee hoe ik deze kan verwijderen?

Alsvast bedankt.

1. Vlugt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@E. Vlugt, onhandig dat je de opnames niet kunt verwijderen en fijn dat je al zoveel reacties hebt gekregen! 

Mocht het nog niet gelukt zijn, ook niet na een herstart van je TV-ontvanger, probeer het dan ook eens via KPN TV via de webbrowser. Hopelijk krijg je ze dan wel weg! 

Zo niet, 

Lukt het nog niet dan kun je altijd nog een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou het uitkomt.
Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Ook is de mogelijkheid om contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.

Dan raad ik ook dit aan. Mijn collega kan dan voor je controleren of alles goed gaat en hopelijk zijn ze dan wel snel verdwenen. 🙂

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 1, 2025

Haal de stroom even van de box.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 1, 2025

Beste amtoniodW,

Al 5 keer gedaan. Werkt niet. Kan oude geplande opnames nog steeds niet verwijderen.

Groet,

E. Vlugt

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 1, 2025

Hoi ​@E. Vlugt 

Lukt het nog niet dan kun je altijd nog een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou het uitkomt.

Ook is de mogelijkheid om contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 1, 2025

Beste ​@E. Vlugt dat overkomt mij helaas ook regelmatig met de DIW7022.

Mijn oplossing is de decoder een herstart geven, dan staat alles weer op de plek en kun je weghalen wat je wilt.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 2, 2025

Hi ​@E. Vlugt, onhandig dat je de opnames niet kunt verwijderen en fijn dat je al zoveel reacties hebt gekregen! 

Mocht het nog niet gelukt zijn, ook niet na een herstart van je TV-ontvanger, probeer het dan ook eens via KPN TV via de webbrowser. Hopelijk krijg je ze dan wel weg! 

Zo niet, 

Dan raad ik ook dit aan. Mijn collega kan dan voor je controleren of alles goed gaat en hopelijk zijn ze dan wel snel verdwenen. 🙂