Hier werkt de voucher ook al niet van alles al geprobeerd echt fijn zo cadeautje maar ik heb ook een 8 lettercombinatie echt weer een top actie ven kpn moet ze vaker doen
Ook wij wilden het kadootje voor een gratis pathe film gebruiken maar op eens kan ik nergens de informatie meer terug vinden. Ik moest in de kpn app kijken maar nadat ik dat gedaan had en niets kon vinden en door tijdgebrek dacht, ik kijk later wel even was alle info weg......
Wat jammer dat de Pathé-vouchercode voor jou niet heeft gewerkt. Helaas is de actie afgelopen, en daardoor kunnen we je geen nieuwe code meer toesturen. Ik snap dat dit erg balen is, zeker als je al een filmavond had gepland. We vinden het ook vervelend dat we je hier niet verder mee kunnen helpen, en ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je hoopte.
We doen ons best om regelmatig leuke acties aan te bieden, dus houd onze community en de KPN-website in de gaten voor toekomstige aanbiedingen. Wie weet komt er binnenkort weer iets leuks waar je wel gebruik van kunt maken!
Krijg ik een nieuwe code voor Pathé die een week geldig is (wat er niet bij wordt vermeld). Helaas was ik net een week met vakantie en dus is de code verlopen. Reactie KPN: “dat is pech voor je”
Lekkere actie van KPN.
Ik krijg ook de melding dat ik de code al heb gebruikt. Kan ik een nieuwe ontvangen?
Je kon t/m 10 november 2024 gebruik maken van deze actie, helaas is deze actie nu afgelopen.
We doen ons best om regelmatig leuke acties aan te bieden, dus houd onze community en de KPN-website in de gaten voor toekomstige aanbiedingen. Wie weet komt er binnenkort weer iets leuks waar je wel gebruik van kunt maken!
Wil ik de voucher gebruiken, is de code ongeldig. Dit is toch geen actie. Heb een code van 8 cijfers/letters tv vraagt er 10
Hoi @Memoli40
8 posities is voor huren via kpn. Dus niet via de Pathé app.
Maar doe geen moeite. De code van 30 oktober is nu al niet meer geldig. Na nog geen 2 maanden!
Grote fail van kpn ook: in de mail met de code staat geen verloopdatum . @Vikash van KPN
Ik wilde hem gisteren gebruiken en toen werd aangegeven "deze code is niet meer geldig". Daar zaten we dan na een kwartier besteed te hebben om een film uit re zoeken. Beteuterd.
22 minuten later...
Zie nu de reactie van Vikash hierboven. Die datum had in de mail met de code moeten staan naar mijn mening.
Stond wel in mail "haal je code op", maar dacht daardoor dat de code opvragen tot 10 november kon. Slechte communicatie wat mij betreft.
Hoi @Memoli40
8 posities is voor huren via kpn. Dus niet via de Pathé app.
Maar doe geen moeite. De code van 30 oktober is nu al niet meer geldig. Na nog geen 2 maanden!
Grote fail van kpn ook: in de mail met de code staat geen verloopdatum . @Vikash van KPN
Ik wilde hem gisteren gebruiken en toen werd aangegeven "deze code is niet meer geldig". Daar zaten we dan na een kwartier besteed te hebben om een film uit re zoeken. Beteuterd.
22 minuten later...
Zie nu de reactie van Vikash hierboven. Die datum had in de mail met de code moeten staan naar mijn mening.
Stond wel in mail "haal je code op", maar dacht daardoor dat de code opvragen tot 10 november kon. Slechte communicatie wat mij betreft.
Inderdaad, @Vikash van KPN kpn wordt slechter en slechter. Is niet meer wat het is. Zelfde, dacht ook een filmavondje met de kids te fixen, werkt dat hele ding niet