Skip to main content
Vraag

Philips Hue Sync Box werkt niet met KPN TV+ Box

• March 16, 2026
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Sinds vandaag heb ik de KPN TV+ Box aangesloten, helaas werkt nu mijn Philips Hue Sync Box niet meer. De Philips Hue Sync App geeft ook een foutmelding. Dolby Vision verbeterde compatibiliteit is al ingeschakeld.

Heeft iemand dit probleem opgelost?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 16, 2026

Inmiddels gevonden dat als je Dolby Vision uitschakelt en HDR10 inschakelt op de KPN TV+ Box de Philips Hue Sync Box wél werkt. Alleen wil je Dolby Vision natuurlijk niet uitschakelen. De genoemde opties in het screenshot zijn niet te wijzigen in de KPN TV+ Box. Deze zijn wel terug te vinden in mijn Nokia Streaming Box 8010. Toch bijzonder dat KPN als enige partij een AndroidTV streamer weet te leveren met deze problemen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@dmutsaers. Welkom op de community! Fijn dat je het zo uitgebreid hebt getest en je bevindingen hier deelt. Wat goed dat het uitschakelen van Dolby Vision en overschakelen naar HDR10 ervoor zorgt dat de Philips Hue Sync Box weer werkt. Ik begrijp dat deze opties niet perfect is, maar hopelijk komt hier in de toekomst verbetering in via een update.

Dank voor het delen in ieder geval, dit helpt ook andere gebruikers die tegen hetzelfde aanlopen!