Skip to main content
Beantwoord

Raar beeld tijdens tv kijken

• February 19, 2020
  • 7 reacties
  • 355 keer bekeken

Mijn tv ontvanger stoort een vertekend beeld heb al een reset gedaan een andere kabel gebruikt maar komt telkens terug als deze even aan staat. Zou ik mijn ontvanger kunnen omruilen voor een nieuwe. BVD Jan

Beste antwoord door Jan453

Hoi Alex het is opgelost krijg een nieuwe ontvanger .

Bedankt 

Gr Jan 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 19, 2020

Goedeavond beste bezit u nog oude decoder Motorola zo ja dan kunt u hem omruilen. belt 0800 0402 gratis ikzelf heb helaas geen omruilen toel .maar zo kan het ook. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 23, 2020

Hi Jan, welkom op het forum. 

Ik zou eerst iets meer informatie willen hebben hierover. Wat zie je dan precies op je scherm voor vertekend beeld? Zou je hier eventueel een foto van willen plaatsen? En gaat dit om het beeld op je tv? Of op telefoon/tablet/pc?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 25, 2020

Heb nu mijn profiel ingevoerd. 

Het gaat om de tv ik heb twee kabels geprobeerd maar blijft zo.

Ik stuur hierbij ook een foto 

BVD Jan

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 25, 2020

Dan is of de HMDI poort van de ontvanger kapot of die van de TV. Heb je ook een andere poort op de tv geprobeerd? Zo ja, dan zullen we de ontvanger moeten omruilen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • February 25, 2020

Hoi Alex het is opgelost krijg een nieuwe ontvanger .

Bedankt 

Gr Jan 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 25, 2020

Top Jan, en anders weet je me wel te vinden. 

• Nieuwkomer
  • January 1, 2021

Goedendag heb al weken last van beeld dat gestoord word door witte blokjes is niet constant maar wel vaak heb dit met beiden tv's  met decoders?