Skip to main content

Mijn tv ontvanger stoort een vertekend beeld heb al een reset gedaan een andere kabel gebruikt maar komt telkens terug als deze even aan staat. Zou ik mijn ontvanger kunnen omruilen voor een nieuwe. BVD Jan

Goedeavond beste bezit u nog oude decoder Motorola zo ja dan kunt u hem omruilen. belt 0800 0402 gratis ikzelf heb helaas geen omruilen toel .maar zo kan het ook. 


Hi Jan, welkom op het forum. 

Ik zou eerst iets meer informatie willen hebben hierover. Wat zie je dan precies op je scherm voor vertekend beeld? Zou je hier eventueel een foto van willen plaatsen? En gaat dit om het beeld op je tv? Of op telefoon/tablet/pc?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Heb nu mijn profiel ingevoerd. 

Het gaat om de tv ik heb twee kabels geprobeerd maar blijft zo.

 

Ik stuur hierbij ook een foto 

BVD Jan

 


Dan is of de HMDI poort van de ontvanger kapot of die van de TV. Heb je ook een andere poort op de tv geprobeerd? Zo ja, dan zullen we de ontvanger moeten omruilen. 


Hoi Alex het is opgelost krijg een nieuwe ontvanger .

Bedankt 

Gr Jan 


Top Jan, en anders weet je me wel te vinden. 


Goedendag heb al weken last van beeld dat gestoord word door witte blokjes is niet constant maar wel vaak heb dit met beiden tv's  met decoders?