Skip to main content
Vraag

Registratie aantal TV ontvangers klopt niet

• January 28, 2026
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Doordat de tv ontvangers verouderd waren zijn deze 3 al eerder teruggestuurd en kan ik het niet nogmaals sturen.Het is zo’n 2 a 3 jaar geleden meen ik en is er maar 1 tv ontvanger voor terug gekomen. Daar de kinderen het huis uit zijn is daar ook geen aandacht aan geschonken en het dus niet misten.
Dus wel voor deze voor deze 2 tv ontvangers betaald maar geen gebruik van kunnen maken.
Nu wou ik graag 2 tv ontvangers bestellen voor keuken en slaapkamer beneden.
Het lukte mij niet omdat in de app duidelijk te maken omdat er 3 tv ontvangers staan geregistreerd,vandaar dat ik het op deze manier heb gedaan en er een monteur langs gaat komen
om dat te regelen, maar het moet niet worden afgesloten.Moet alleen 2 tv ontvangers erbij.
Hopelijk begrijpt u deze situatie en zou graag een reactie ontvangen.

Mvg
Black Lake

5 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 28, 2026

Is dat terugsturen wel gegaan met een retourbon van KPN voor 3 stuks?

Want zover ik weet, gaat omruilen per stuk.

Bel gratis 0800-0402

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2026

Zoals werd gevraagd alles in 1 pakket met inhoud van 3 tv ontvangers. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 28, 2026

Had je wel éérst in MijnKPN het aantal ontvangers verlaagd? En dan volgt enkele dagen later een verzoek tot terug sturen. 

Op eigen initiatief gewoon ontvangers terug sturen verwijderd ze administratief niet. En blijf je ervoor betalen. 

Is één of meer van die tv's een smart-tv niet ouder dan 2019? En Android-TV, Google-TV,  Tizen (Samsung), of WebOS (LG, Loewe).

Dan kun je de app gebruiken om tv te kijken. 

En haal de twee eerder terug gestuurde nog even administratief uit je abonnement via MijnKPN.  Pas als dat is afgerond kun je ook weer extra ontvangers toevoegen. 

NB. Bij 0 wordt het tv abonnement stopgezet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2026

Heb het aantal al terug gebracht naar 1 .Daar mail over gekregen dat er op 3 februari een monteur langs gaat komen om dat te fixen .Dan wordt er wat ongedaan gemaakt om het na mijn wijziging van mijn abonnement weer gedaan te krijgen naar 3. 
Hoop in ieder geval dat het nu goed gaat komen .

Mijn dank 🙏 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Black Lake, welkom op onze community! Ik zie dat er al heel goed meegedacht wordt, voor zaken als deze is het eigenlijk altijd het handigst even te bellen. MIjn collega's kunnen meekijken in je gegevens en daar eventueel het een en ander aanpassen aan je abonnement. 
Laat je ons weten of het lukt met de monteur volgende week?