Skip to main content
Beantwoord

SBS6 opnames zijn mislukt en terugkijken werkt ook niet (opname niet gevonden)

• June 3, 2026
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

Vandaag zijn geplande opnames van sbs6 programmas mislukt. Ook werkt terugkijken voor deze zender niet (opname niet gevonden)

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Dat is in ieder mooi om te horen ​@Imco N Dank voor de update. 

Onze Technische dienst laat ook weten dat er inderdaad iets niet goed ging met de opnames. Achter de schermen is er aan de knopjes gedraaid en het probleem moet nu inderdaad verholpen zijn. 

7 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 3, 2026

Opnames van 666 (glasvezel)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 3, 2026

Ik heb inmiddels zelf kunnen constateren dat opnames van SBS6 HD glas 666 niet werken. In ieder geval van 3 juni 2026.

De moderators zullen dit probleem oppakken en doorgeven. 

Vooralsnog: neem op van 6. Dat beeld is overigens uitstekend! (En dan kun je ze ook online kijken!)

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb t doorgegeven, wat balen dat het niet werkt! Hebben jullie een voorbeeld van een programma die niet lukte?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 4, 2026

Allemaal, lijkt me.

Opname bondgenoten 23:59 - 00:56 speelde ook niet af met HD glas opname. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Er wordt naar gekeken, bedankt voor het melden! Willen jullie het later nog eens proberen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 4, 2026

Vandaag lijkt het opgelost. Opnames van Nieuws vd dag 18 uur ben ik nu aan het kijken

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is in ieder mooi om te horen ​@Imco N Dank voor de update. 

Onze Technische dienst laat ook weten dat er inderdaad iets niet goed ging met de opnames. Achter de schermen is er aan de knopjes gedraaid en het probleem moet nu inderdaad verholpen zijn.