Mijn moeder gaat naar een verzorgingstehuis en kan niet goed omgaan met de KPN afstandsbediening. De zorg in het verzorgingstehuis is niet bedoelt voor dit soort zaken; hoe gaan jullie daarmee om?
Je kunt via Bol.com eenvoudige afstandsbedieningen kopen, met alleen +/_ knoppen voor zenders en geluid, maar ik begrijp dat deze niet te gebruiken zijn voor KPN TV.
Ik lees dat er in het verleden al vaker vragen over gesteld zijn; ik informeer dan ook of dit probleem inmiddels door KPN is opgelost en er wel een senioren afstandsbediening beschikbaar is.
Met andere woorden: Hebben jullie inmiddels een soortgelijke telefoon die Bol.com aanbiedt, beschikbaar?
Wellicht is er in de nieuwe woning een speciaal abonnement van KPN mogelijk voor in het verzorgingstehuis. Daar zit bij het TV abonnement namelijk een senioren-afstandsbediening bij.
Sinds vandaag is ook de nieuwe Comfort+ afstandsbediening beschikbaar voor de TV+ Box. Dit is een extra afstandsbediening die je kunt gebruiken in plaats van, of tegelijkertijd, met de reguliere witte afstandsbediening.
Je leest alles over deze afstandsbediening in dit artikel:
Wellicht is er in de nieuwe woning een speciaal abonnement van KPN mogelijk voor in het verzorgingstehuis. Daar zit bij het TV abonnement namelijk een senioren-afstandsbediening bij. Ik kan het online nergens vinden, belt u anders maar even met 0800-0402 en spreek in ‘verhuizen’ (ik neem aan dat ze nu ook KPN heeft…?). De medewerker kan dan bij de postcode-huisnummer check zien of het mogelijk is op het nieuwe adres. Succes
Wellicht is er in de nieuwe woning een speciaal abonnement van KPN mogelijk voor in het verzorgingstehuis. Daar zit bij het TV abonnement namelijk een senioren-afstandsbediening bij.
Sinds vandaag is ook de nieuwe Comfort+ afstandsbediening beschikbaar voor de TV+ Box. Dit is een extra afstandsbediening die je kunt gebruiken in plaats van, of tegelijkertijd, met de reguliere witte afstandsbediening.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.