Skip to main content
Beantwoord

Serieopname voor Newsnight werkt niet meer

• 7 februari 2025
  • 9 reacties
  • 65 keer bekeken

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9

De serieopname (planning) voor BBC Newsnight is ineens verdwenen, en is ook niet meer als zodanig in te stellen. Nu gaat het, aan de reacties te zien de laatste tijd wel vaker mis met serieopnames...zou hier naar gekeken kunnen worden?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ook nog even hier voor de meelezers :-). Newsnight is per volgende week weer als serieopname in te stellen!

Bekijk origineel

9 reacties

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28395 reacties
  • 7 februari 2025

Ik zie dat Newsnight geen serie-informatie meer heeft. Dus, geen seizoen- en afleveringnummers. Ik begrijp uit jouw bericht dat dit voorheen wel zo was. Ik geef het door. 

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • 1180 reacties
  • 7 februari 2025
Erik van KPN schreef:

Ik zie dat Newsnight geen serie-informatie meer heeft. Dus, geen seizoen- en afleveringnummers. Ik begrijp uit jouw bericht dat dit voorheen wel zo was. Ik geef het door. 

Ah, bedankt. Ik zie trouwens dat de dia's ook ineens geactualiseerd zijn...de huidige presentator van bijvoorbeeld University Challenge staat nu ineens afgebeeld, terwijl dat tot voor kort nog een dia was van iemand die er jaren geleden al mee gestopt is...voor Newsnight geldt hetzelfde.

Is er misschien al een nieuwe leverancier van de gidsinfo actief, ​@Erik van KPN?

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28395 reacties
  • 7 februari 2025

Het wordt vanmiddag hersteld, ​@Ratonesque. Je serieopname zou dan ook automatisch weer moeten gaan werken.

Ratonesque schreef:

Is er misschien al een nieuwe leverancier van de gidsinfo actief​​

Ja, we hebben die overstap als het goed is net afgerond.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • 1180 reacties
  • 7 februari 2025
Erik van KPN schreef:

Het wordt vanmiddag hersteld, ​@Ratonesque. Je serieopname zou dan ook automatisch weer moeten gaan werken.

Ratonesque schreef:

Is er misschien al een nieuwe leverancier van de gidsinfo actief​​

Ja, we hebben die overstap als het goed is net afgerond.

Dat is snel...bedankt! 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28395 reacties
  • 7 februari 2025

Het is helaas toch niet gelukt dit vanmiddag te herstellen. Blijkt wat meer voeten in de aarde te hebben. Ze werken eraan om het alsnog zo snel mogelijk hersteld te krijgen. Maar tot verder bericht is het handig om voor de zekerheid de aflevering van vanavond even los in te plannen. Misschien voor de zekerheid die van maandag ook. We komen erop terug als we verdere updates hebben.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • 1180 reacties
  • 7 februari 2025
Erik van KPN schreef:

Het is helaas toch niet gelukt dit vanmiddag te herstellen. Blijkt wat meer voeten in de aarde te hebben. Ze werken eraan om het alsnog zo snel mogelijk hersteld te krijgen. Maar tot verder bericht is het handig om voor de zekerheid de aflevering van vanavond even los in te plannen. Misschien voor de zekerheid die van maandag ook. We komen erop terug als we verdere updates hebben.

Ja, ik zag al dat een serieopname inplannen nog niet weer mogelijk is. Ik heb het al even per dag bijgewerkt, â€‹@Erik van KPN. Geen groot probleem, maar hopelijk kan het binnenkort weer op de gebruikelijke manier. Bedankt voor de feedback zo ver.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30835 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Ook nog even hier voor de meelezers :-). Newsnight is per volgende week weer als serieopname in te stellen!

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • 1180 reacties
  • 20 maart 2025
Marcia van KPN schreef:

Serieopname van Newsnight is nu al mogelijk hoor, ​@Marcia van KPN.

Er ontstond bij mij alleen enige verwarring omdat nu het aantal dagen vermeld wordt (wat bij de vorige gidsleverancier niet het geval was), maar het wordt elke dag verlengd. Als u begrijpt wat ik bedoel 😃.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Jaaa, ik bedoelde ook de afleveringen van volgende week. Het kan inderdaad nu al ingesteld worden, dank voor deze aanvulling😅.

Reageer