Skip to main content
Beantwoord

Sinds de laatste update van KPN heb ik dubbel beeld op tv

• December 13, 2025
  • 9 reacties
  • 53 keer bekeken

Sinds gisteren nadat er een update via KPN is gedaan krijg ik een wazig dubbel beeld. Ik he al de stekkers er uit gehaald (hele nacht) een reset gedaan. Tv opgestart zonder KPN aansluiting en wat dan ook, maar beeld blijft wazig. Zelfs wanneer KPN kastje niet is aangesloten is het beeld wazig. Wat kan dit zijn??

Beste antwoord door PeterG

Dit heeft niets met de kpn van doen. Dit is de tv zelf. Want ook het menu van de tv zelf dubbelt. Mogelijk nu na bijna 9 jaar defect geraakt. 

Haal eens enkele minuten de stekker uit het stopcontact. En anders vervangen. 

9 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 13, 2025

Waar komt dit beeld dan vandaan?
KPN-app?
Zo ja, probeer eens een andere bron, b.v. een DVD afspelen of Youtube, maar dan wel via de TV-app

Dit beeld heb ik genomen tijdens dat KPN beeld aan staat. Je ziet duidelijk wazig/dubbel beeld. Dit is ook het geval als ik Netflix via wifi open (dus niet via KPN kastje). Het zelfde geldt wanneer ik KPN kastje volledig loskoppel en dan via de antenne TV kijk (TV apps) Enige link met KPN is dat het direct begon na een update gisteren. Hiervoor nooit dit probleem gehad. Dus wat mij betreft duidelijke link naar de laatste update 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 13, 2025

Dan ben ik bang dat het aan de TV zelf ligt, die update is dan toeval en heeft er niets mee te maken.
Kijk nog even of de HDMI kabels er wel goed in zitten.
En heb je er ook wat anders tussen een switch of een draadloze set (DVL)
Of….

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 13, 2025

Wat is je tv? Merk en type alsjeblieft. 

Samsung, model UE32M5600AW

Beeld trilt ook 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 13, 2025

Dit heeft niets met de kpn van doen. Dit is de tv zelf. Want ook het menu van de tv zelf dubbelt. Mogelijk nu na bijna 9 jaar defect geraakt. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 16, 2025

Goedemorgen ​@Dubbel beeld na update , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat lijkt me heel vervelend kijken met zo'n dubbel beeld dus ook goed dat je hier melding van maakt! Ik heb uiteraard alles teruggelezen maar vermoed dat ​@huistijger en ​@PeterG gelijk hebben en dat dit een probleem is van de televisie zelf. Reden dat ik ook tot deze conclusie kom is omdat het probleem ook speelt als je de tv ontvanger van KPN hebt uitgeschakeld. Heb je ook nog een andere televisie in huis? Mocht dat het geval zijn, sluit je tv ontvanger daar dan eens op aan. Mocht je dan niet hetzelfde probleem ervaren als met deze Samsung televisie, dan weet je zeker dat het probleem in de Samsung televisie zit. 

En het kan ook zeker geen kwaad om dit nog eens uit te proberen, hopelijk levert dat nog iets op 🙏🏻