Skip to main content
Beantwoord

Sinds een paar dagen werken opnames en terugkijken niet meer

• July 3, 2026
  • 37 reacties
  • 1334 keer bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

• Topper
  • July 20, 2026

Ik heb nu net de KPN TV+ BOXĀ aangesloten. Het rare geluid is weg en daar ging het mij om. De app is zeker aardig, maar Google wil zo graag dat je ook daar inlogt. Gelukkig mag ik dat nu nog zelf bepalen!šŸ˜„

• Deelnemer
  • July 20, 2026

Kan ik zo’n DIW 7022 box krijgen als die oude vip2952 geen geluid meer kan geven bij opnamepakket ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 20, 2026

Ja, zelfs als je niet je hele abonnement wilt vernieuwen. Want van 'interactieve TV' naarĀ TV+Ā kan ook al in Hussel en Alles-in-1,Ā  ​@RbunetĀ .​

• Nieuwkomer
  • July 26, 2026

Dames en heren. De vip 2952 was het probleem. Een nieuwe moderne DIW 7022 toegestuurd gekregen. Wel een andere indeling, eenĀ moderne versie.Ā  moet je wel aan wennen. Teletekst kan bijv.Ā alleen worden bekeken via de teletekst app. Buitenlandse teletekst kun je bekijken doorĀ google app installatie. Maar het werkt. Veel sneller dan de oude Vip 2952.Ā Klantenservice KPN zou dit hebben moeten weten. Hoezo wist men dat niet? Maar goed, ons probleem is opgelost.Ā 

• Topper
  • July 31, 2026

Hier ook al weken problemen met serie opnames,Ā  waarvan niet alles opgenomen wordt.

Sinds vandaag kan ik geen opnames meer bekijken of programma terugkijken. Ook hier zwart scherm.Ā 

Herstarten heeft geen zin, het doet het gewoon niet.Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 31, 2026

Hoi, ​@Miriam2020Ā .

Ik zie in je profiel dat je een stokoude ontvanger hebt: de HMB2260.Ā 

Als frisse start niet helpt dan is vernieuwen de enige optie. Dan wordt het zo goed als zeker een TV+ ontvanger. Qua kosten maakt het niet uit. Interactieve TV kost hetzelfde als TV+.

NB. Via de smart-tv app, mobiele app en website tv.kpn.com kun je op dit moment wel je opnames zien.Ā 

De HMB2260 heeft de grootste moeite met het nieuwe opname platform. Sinds ongeveer een maand bij Interactieve TV. Maar je ontvanger is dan ook al 14 tot 16 jaar oud.Ā 

• Topper
  • July 31, 2026

Hoi, ​@Miriam2020Ā .

Ik zie in je profiel dat je een stokoude ontvanger hebt: de HMB2260.Ā 

Als frisse start niet helpt dan is vernieuwen de enige optie. Dan wordt het zo goed als zeker een TV+ ontvanger. Qua kosten maakt het niet uit. Interactieve TV kost hetzelfde als TV+.

NB. Via de smart-tv app, mobiele app en website tv.kpn.com kun je op dit moment wel je opnames zien.Ā 

De HMB2260 heeft de grootste moeite met het nieuwe opname platform. Sinds ongeveer een maand bij Interactieve TV. Maar je ontvanger is dan ook al 14 tot 16 jaar oud.Ā 

Ah ok, dan moet ik even het e.e.a. uitzoeken met iemand van KPN. Dank voor je antwoord.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2026

In de laatste software versie voor de tv-ontvangers zitten verbeteringen voor het niet kunnen afspelen van opnames en zwarte schermen bij "Terug kijken". De uitrol zal eind deze week volledig afgerond zijn. De meeste problemen moeten daar mee verholpen zijn. Het onderzoek gaat overigens nog wel door bij het tv-team.Ā 

• Topper
  • August 5, 2026

In de laatste software versie voor de tv-ontvangers zitten verbeteringen voor het niet kunnen afspelen van opnames en zwarte schermen bij "Terug kijken". De uitrol zal eind deze week volledig afgerond zijn. De meeste problemen moeten daar mee verholpen zijn. Het onderzoek gaat overigens nog wel door bij het tv-team.Ā 

Dankuwel voor het antwoord. Ik was gaan bellen maandag en heb een nieuwe ontvanger gekregen voor TV+. Ik heb daar nog wel even een vraag over, namelijk wat ik met de oude tv ontvanger en afstandsbediening doe. Kan ik beide gewoon naar de milieustraat brengen of moet ik iets terugsturen?

Het ziet er wel fancy uit zo, die TV+. ;-)Ā 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De oude ontvanger kun je retour sturen naar:

KPN Serviceretouren
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen a/d Rijn

​@Miriam2020Ā 

• Topper
  • August 11, 2026

De oude ontvanger kun je retour sturen naar:

KPN Serviceretouren
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen a/d Rijn

​@Miriam2020Ā 

Dankjewel!

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • August 11, 2026

​@Miriam2020Ā https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/omruilen-tv-ontvanger

Moet ik mijn oude tv-ontvanger terugsturen?

Je mag je oude tv-ontvanger kosteloos naar ons terugsturen, maar dat is niet verplicht. Stop de oude tv-ontvanger in de doos van je nieuwe tv-ontvanger. Haal het oude verzendlabel van de doos of zorg dat het niet meer leesbaar is. Schrijf daarna ons antwoordnummer op de doos en breng het pakket naar een PostNL pakketpunt.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Je mag je oude tv-ontvanger ook inleveren bij de milieustraat of bij een KPN Winkel.