Skip to main content
Beantwoord

Sinds nieuw KPN tv-kastje problemen met tv-kijken

• September 4, 2025
  • 10 reacties
  • 129 keer bekeken

Sinds ik dat nieuwe kpn kastje heb zwaar kloten om tv te kijken 

Beste antwoord door JanD

Ik heb een nieuw zwart tv kastje gekregen om dat ik het abonnement heb verlengd en als ik van zender verwisseld dan gaat het op de andere zender dan gaat het beeld op zwart dan weer beeld en weer zwart en beeld en om de haverklap geen geluid als ik de zender een tikje terug spoel heb ik weer geluid 

Die klachten zijn bekend en opgelost met een firmware-update.

Zorg dat je de laatste firmware-update krijgt.

10 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • September 4, 2025

Je bedoelt waarschijnlijk TV+ (android) ?
Zou je kunnen uitleggen tegen welke problemen je aanloopt ?

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 4, 2025

Hallo ​@Willlie ik begrijp dat je zwart beeld hebt en geen geluid. Niets dus.

Maakt de tv wel verbinding met het kastje?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • September 4, 2025

Hallo ​@Willlie ik begrijp dat je zwart beeld hebt en geen geluid. Niets dus.

Waar baseer je dat op, als ik vragen mag? Ik kan het niet terug vinden in zijn bericht.

EDIT: Ik zie het al, dubbel topic aangemaakt door TS

Leen59
Wijsgeer
  • September 4, 2025

@Willlie een beetje minder boos mag ook hoor. Geef even duidelijk aan wat het probleem is en met welk kastje, dan kan er misschien hulp geboden worden.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 5, 2025

Iets meer context is wel prettig. Zo kunnen we je niet helpen. En daar zijn we hier toch voor. 

• Auteur
  • Topper
  • September 5, 2025

Ik heb een nieuw zwart tv kastje gekregen om dat ik het abonnement heb verlengd en als ik van zender verwisseld dan gaat het op de andere zender dan gaat het beeld op zwart dan weer beeld en weer zwart en beeld en om de haverklap geen geluid als ik de zender een tikje terug spoel heb ik weer geluid 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 5, 2025

Die klachten zijn bekend en opgelost met een firmware-update.

Zorg dat je de laatste firmware-update krijgt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 5, 2025

Op een wat oudere tv (HDready of FHD) kan het mogelijk helpen de resolutie 'vast’ te zetten op respectievelijk 1080i 50hz (HDready) danwel 1080p 50hz (voor FHD).

Blijf je problemen houden met zappen zet dan “beeld” (instelling) eens op unicast.

• Auteur
  • Topper
  • September 7, 2025

Ik heb een nieuw tv van nog geen 3 week oud aan de tv licht het niet maar ik ga toch overstappen naar Ziggo

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Willlie, welkom terug op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Op onze product updates pagina kun je alles vinden over de laatste updates.

Jammer je te zien gaan, mocht je er toch samen nog eens naar willen kijken dan weet je ons te vinden!