Skip to main content
Antwoord

Sister Boniface van zondagavond speelt niet

• November 3, 2025
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35

Opname. In de gids staat S4 A1.

Is echter 2 × opgenomen als A2.

Beide circa 5 seconden zwart en stopt dan. Via gids afspelen zelfde resultaat.

TV+box.

Bij NLziet klopt het trouwens ook niet. Het lijkt alsof BBC NL geen rekening heeft gehouden met het einde van de zomertijd. 

Admin: titel aangepast ‘zaterdag’ naar ‘zondag’

Beste antwoord door Erik van KPN

We zien dat het inderdaad niet helemaal lekker gaat met die aflevering. Terugkijken ervan werkt dus wel op oudere ontvangers, maar niet op TV+. Daar wordt naar gekeken of ze dat nog kunnen verhelpen.

De herhaling van 3 nov 02:45 lijkt wél terugkijkbaar. En deze afl. wordt later deze week ook nog herhaald, dus je kunt ‘m alsnog opnemen als je dat liever doet.

Later deze week is in dit geval komende zondag, 9 november, om 11:35. Dus je kunt ook de mislukte opname verwijderen, dan wordt die van komende zondag voor je opgenomen. Zo heb ik het zelf in ieder geval opgelost 😄

3 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 4, 2025

Bedoel je zondag 2 nov 21:00 ? Op zaterdag zie ik geen uitzending van dit programma in de epg (of ik kijk eroverheen, die horizontale gids vind ik nog steeds niet niet zo overzichtelijk. Anyway…)

Terugkijkend in de mobiele app (wat tegenwoordig ook kan met BBC NL, jay!) is dit programma in z’n geheel zwart, voor zover ik er doorheen gescrold heb.  Daar lijkt iets misgegaan met de (verwijzing naar de juiste) stream. De herhaling van 3 nov 02:45 lijkt wél terugkijkbaar. En deze afl. wordt later deze week ook nog herhaald, dus je kunt ‘m alsnog opnemen als je dat liever doet.

Het programma ervoor (20:00 Bookish S1 A5) is wel afspeelbaar, en daarin is ook het eerste kwartier van Sister Boniface S4 A1 te zien, dus de stream data zelf lijkt goed.

Het programma erna (21:55 Midsomer Murders S23 A1) geeft foutmelding bij afspelen: “Inhoud niet meer beschikbaar”.

Het daarop volgende (23:00 Recipes for Love and Murder S1 A7) is dan weer zwart; 00:00 S1 A8 is dan weer afspeelbaar.

Overigens lijkt op het oude iTV platform niets aan de hand, via mijn Arris lijken al deze afleveringen normaal afspeelbaar.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • November 4, 2025

Tja. Ik was helemaal een dag in de war. Er zijn hier op maandag ook zoveel winkels gewoon dicht bijvoorbeeld. 

Moderator, dank voor het aanpassen van de titel. 

Ik ga de uitzending van 3 november 02:45 terugkijken. Die had ik gemist bij het doorspitten van de gids. ​@Wartywolfs 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2025

We zien dat het inderdaad niet helemaal lekker gaat met die aflevering. Terugkijken ervan werkt dus wel op oudere ontvangers, maar niet op TV+. Daar wordt naar gekeken of ze dat nog kunnen verhelpen.

De herhaling van 3 nov 02:45 lijkt wél terugkijkbaar. En deze afl. wordt later deze week ook nog herhaald, dus je kunt ‘m alsnog opnemen als je dat liever doet.

Later deze week is in dit geval komende zondag, 9 november, om 11:35. Dus je kunt ook de mislukte opname verwijderen, dan wordt die van komende zondag voor je opgenomen. Zo heb ik het zelf in ieder geval opgelost 😄