Skip to main content
Beantwoord

Skyshowtime niet in mijn streamingdiensten TV+ app

• October 15, 2025
  • 6 reacties
  • 154 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

In de TV+ App kun je in “mijn streamingdiensten” veel streamingdiensten kiezen maar helaas staat Skyshowtime daar niet bij. Ik heb het Skyshowtime abo via KPN dus had verwacht dat die dan ook te kiezen zou zijn. Is dit mogelijk wel nog gepland in de toekomst?

Beste antwoord door Noordzee

Bedankt voor jullie antwoorden! I

Graag gedaan! 

Ik heb me wel heel erg vergist dat ik Sky via KPN heb afgesloten, want ik dat kan inderdaad helemaal niet ☺️ I

Geen probleem. Het is soms ook wat verwarrend met al die verschillende streamingsdiensten. 

6 reacties

• October 15, 2025

In de TV+ App ...

Voor Skyshowtime gebruik je gewoon de app van Skyshowtime. En niet de TV+ app.

• October 15, 2025

In de TV+ App ...

Voor Skyshowtime gebruik je gewoon de app van Skyshowtime. En niet de TV+ app.

Als ik het goed heb is het achterliggende idee van de optie die de topicstarter noemt dat je vanuit de TV+ app de desbetreffende streamapp start door een titel bij aanbevolen films of series te kiezen. 

Kortom daar mag Skyshowtime ook kiesbaar te zijn. Dat staat verder los van het punt dat het abonnement via kpn wordt voldaan, wat wel vreemd is want deze dienst kan niet via KPN worden afgenomen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 15, 2025

Hallo ​@MarcelP. ,

Je schrijft : 

Ik heb het Skyshowtime abo via KPN 

Ik zie Sky Showtime echter niet staan bij de via KPN te leveren streamingsdiensten:

https://www.kpn.com/entertainment/bekijk-alles

Dan is het logisch dat je die keuze ook niet te zien krijgt in de KPN TV+-app. 

Of die mogelijkheid er in de toekomst komt? Dat is niet bekend en daar zal KPN geen uitspraken over doen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2025

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik bedoelde inderdaad de optie om in de TV app bij de aanbevelingen ook Sky te zien, met zoals de andere streamingdiensten. Ik heb me wel heel erg vergist dat ik Sky via KPN heb afgesloten, want ik dat kan inderdaad helemaal niet ☺️ Ik heb dat wel voor Netflix en Videoland en was er echt van overtuigd dat ik dat ook voor Sky had…

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Geen rare gedachte hoor ​@MarcelP., als daarin iets veranderd zullen we dat ook wel met jullie delen.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Bedankt voor jullie antwoorden! I

Graag gedaan! 

Ik heb me wel heel erg vergist dat ik Sky via KPN heb afgesloten, want ik dat kan inderdaad helemaal niet ☺️ I

Geen probleem. Het is soms ook wat verwarrend met al die verschillende streamingsdiensten.