Skip to main content
Vraag

Teletekst app werkt niet, melding dat de verbinding niet goed is. Andere apps werken wél

• March 19, 2026
  • 22 reacties
  • 2547 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Teletekst app werkt niet, zegt dat de verbinding niet goed is, maar alle internet apps werken, behalve dus teletekst

22 reacties

• Deelnemer
  • March 19, 2026

Ik heb het zelfde probleem. 

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Ik ook.......

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 19, 2026

Ze hebben afgelopen weekend weer onderhoud gehad, lijkt dat na ieder ondehoud er problemen op het netwerk zitten,

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 19, 2026

Hier hetzelfde probleem.
Heb al geprobeerd de app cache te verwijderen, maar heeft niet geholpen.
Niet leuk als je nog altijd veel baat hebt bij teletekst via de TV om beetje op de hoogte te blijven.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 19, 2026

Het grappige is we hebben toen allemaal een tv gekocht met teletekst module, nu kan je die module niet meer gebruiken, en ben je aan die app verplicht, een nadeel als je 888 inschakelde had je beeld en geluid nu werkt 888 niet meer maar moet je handmatig je onder titels aan zetten

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Hier ook hetzelfde probleem

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Bij mij het zelfde probleem 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 19, 2026

Het grappige is we hebben toen allemaal een tv gekocht met teletekst module, nu kan je die module niet meer gebruiken, en ben je aan die app verplicht, een nadeel als je 888 inschakelde had je beeld en geluid nu werkt 888 niet meer maar moet je handmatig je onder titels aan zetten

Je TV ontvangt niet meer het TV-signaal, maar dat doet de KPN TV-box via het internet. Dan kan je geen beeldlijnen voor teletekst meer gebruiken. Dus daarom de aparte app.

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Hier hetzelfde. De Teletekst app werkt niet op mijn Samsung tablet. Hij zegt dat de verbinding niet goed is, maar alle andere internet apps werken, ook bijv. de NOS app.

De Teletekst app werkt daarentegen wel op mijn Motorola telefoon, ook zonder 5G.

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Al een paar uur doet de nos teletekst app het niet, terwijl de wifi verbinding goed is.

Geduld lijkt een schone zaak te zijn.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 19, 2026

KPN is op de hoogte van deze storing en op dit moment wordt er samen met de verantwoordelijke van de app gekeken naar een oplossing. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 19, 2026

KPN is op de hoogte van deze storing en op dit moment wordt er samen met de verantwoordelijke van de app gekeken naar een oplossing. 

Hopen dat het nu  goed gaat.

• Deelnemer
  • March 19, 2026

Via de webviewer doet teletekst het wel.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 19, 2026

Via de webviewer doet teletekst het wel.

Dat zeg ik via de telefoon en internet werkt ie wel, alleen niet via de app in de KPN-omgeving

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Hier in Huizen ligt teletekst er al sinds een uur of 4 uit.

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Ik heb geen teletekst meer op mijn televisie dat is mij nog nooit overkomen in 50 jaar ,het moet niet gekker worden met die kpn....!! ?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 19, 2026

Ik heb geen teletekst meer op mijn televisie dat is mij nog nooit overkomen in 50 jaar ,het moet niet gekker worden met die kpn....!! ?

Vanaf vanmiddag ligt teletekst eruit bij die amateurs 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 19, 2026

Vanaf vanmiddag ligt teletekst eruit bij die amateurs 

Het is fijn om wel even netjes te blijven. 

Verder werkt de Teletekst-app hier prima. Volgens mij is het probleem opgelost?

• Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Het werkt weer. Top!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 19, 2026

Het werkt weer 

• Deelnemer
  • March 19, 2026

Yeeehhh

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 19, 2026

Een storing moet kunnen. En een probleem met de Android-TV app is ook niet de verantwoordelijkheid van kpn. Android-TV is ook in vrije verkoop. 

> Op de Android telefoon werkte de NOS TT app wel vanmiddag. Ook beschikbaar voor iOS. 

En er is ook nog teletekst via DVB-T2. Antenne eraan, gratis NPO zenders inladen.

Zelf gebruik ik een andere app voor teletekst. TEXT TV. Die heeft een andere bron en de app zelf werkt ook op een andere server. Is buitenlandse maker. En heeft ook Duitse, Italiaanse, Zwitserse, Zweedse, Noorse, Ierse, Franse, etcetera teletekst.