Skip to main content
Beantwoord

Telfort tv-kijken via app werkt niet

• May 9, 2019
  • 14 reacties
  • 518 keer bekeken

Ik zit bij Telfort maar dat is nu ook KPN en nu wil ik tv kijken op mijn Telefoon en ik kan dus nu niet alles zenders bekijken hoe kan dat?
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door wjb

Daarvoor zal je gewoon de Telfort app moeten (blijven) gebruiken uit de Play store (Android)...

...of de App store (iOS).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Forum titaan
  • May 9, 2019
Hallo @MarcelTimp welkom op het KPN forum.

Kan je wel inloggen op de app?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 9, 2019
Ja ik heb de app van KPN gedownload maar kom er niet in met me mailadres en wachtwoord dan vraag hij of ik met me abonnement nummer wil inloggen dus dat deed ik maar die kan hij niet

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 9, 2019
Ik kan via me Telfort App maar tot RTL 8 kijken alles wat daarna komt kan ik opeens niet meer kijken

Forum|alt.badge.img+16
  • Forum titaan
  • May 9, 2019
Aha ok, het lijkt erop dat je dus een KPN inlog moet aanmaken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 9, 2019
Dat heb ik ook gedaan maar die werkt niet

Forum|alt.badge.img+16
  • Forum titaan
  • May 9, 2019
Ik heb het even voorgelegd, hoop spoedig op een antwoord.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 9, 2019
Oke ik wacht rustig af

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 9, 2019
Daarvoor zal je gewoon de Telfort app moeten (blijven) gebruiken uit de Play store (Android)...

...of de App store (iOS).

wjb
Wijsgeer
  • May 9, 2019
Ik kan via me Telfort App maar tot RTL 8 kijken alles wat daarna komt kan ik opeens niet meer kijken
Dat is zeer waarschijnlijk precies hetzelfde probleem als met de iTV app van KPN.
Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-app-problemen-472341

Edit: problemen Telfort / KPN App opgelost

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 9, 2019
Ik kijk altijd al via de Tv app van Telfort maar nu opeens kan ik niet verder kan RTL 8 op de rest van de zenders geeft hij een fout aan en moet ik op een oranje stip drukken maar het probleem blijft

wjb
Wijsgeer
  • May 9, 2019
Ik kijk altijd al via de Tv app van Telfort maar nu opeens kan ik niet verder kan RTL 8 op de rest van de zenders geeft hij een fout aan en moet ik op een oranje stip drukken maar het probleem blijft
Zie mijn vorige bericht.

Forum|alt.badge.img+16
  • Forum titaan
  • May 9, 2019
Is dat het Chrome probleem @wjb ?

wjb
Wijsgeer
  • May 9, 2019
Is dat het Chrome probleem @wjb ?
Yep.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • May 10, 2019
Hay @MarcelTimp, leuk dat je hier alvast komt buurten. Welkom op het KPN forum 🙂 Klopt wat wjb zegt, probleempje met Chrome. Je kunt het oplossen door Chrome te downgraden, de instructie staat als antwoord gemarkeerd in de link.