Skip to main content

KPN is druk bezig met het ontwikkelen van een nieuwe TV app voor smartphone en tablet. We willen klanten uitnodigen om mee te testen tijdens deze bèta. Lijkt dit je wat en wil je graag feedback geven? Lees dan verder!

 

Wat ga ik testen?
 

Ben jij ook zo op zoek welk streaming abonnement nu een bepaalde film of serie heeft? Heb jij ook moeite te kiezen in het enorme aanbod aan streaming diensten? Met de nieuwe KPN TV app heb je het beste van tv en streamingdiensten in 1 app en geniet je in no-time van je favoriete film of serie. 
 

Voor de nieuwe KPN TV app zijn we op zoek naar testers die naast tv kijken op mobiel/tablet ook graag gebruik maken van streamingdiensten. 
 

Wij zijn benieuwd naar jouw feedback. Wat vind je van de gebruiksvriendelijkheid van de app? Werkt het snel? Kun je alles vinden? Hoe ervaar jij de aanbevelingen en het zoeken naar streaming en tv-content? Wat wil jij nog graag in onze app erbij? 

Heb jij een Android of iOS mobiel/tablet help ons dan mee met bèta testen! Vul onderstaande formulier dan z.s.m. in. Wij zullen dan een selectie maken. Als je bent geselecteerd zorgen we ervoor dat je vanaf eind oktober/begin november de link voor de app krijgt om deze te installeren. Ook kun je dan in het besloten gedeelte om je feedback te delen.

 

Wat vragen we van jou als tester?


Je test de komende periode intensief en geeft je mening op het KPN Forum in een besloten testgroep. Let op: deze bèta gaat exclusief via dit forum. Niet via andere sociale media of telefonische klantenservice. Je zult dus regelmatig hier op het forum actief zijn.

 

Wanneer kan je meedoen?

  • Je hebt op dit moment KPN Internet en TV.
  • Je hebt of maakt een KPN Forum account aan. Zorg dat je een Forum account hebt aangemaakt voordat je je aanmeldt.
  • Je hebt een mobiel of tablet met Android 7 of hoger. Of een iPhone/iPad met i(pad)OS 12.1 of hoger.
  • Heb je iOS? Dan gaat dat via de app TestFlight. Heb je Android? Geef dan het e-mailadres op van je Google account. Je krijgt dan toegang tot de ‘closed test omgeving’ binnen de Play store.

Ik ga binnenkort op vakantie. Kan ik wel meedoen?

Ja! We hebben ook graag feedback over gebruik in het buitenland. Moet wel in de EU zijn, en je moet daadwerkelijk feedback geven op vakantie.

 

Hoe lang duurt het testen?

Dat is een beetje afhankelijk van hoe het testen gaat. Maar we denken rond de 3 weken. Je zult merken dat de app al voor een groot gedeelte af is. We willen nu graag veel klanten de app laten testen om te kijken of alles werkt zoals we verwachten.

 

Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan!

 

Aanmelden is niet meer mogelijk. We zitten vol. :)

Heb je vragen over het testen? Laat het vooral weten in een reactie hieronder.

@MennoG78  Daarom dit tromgeroffel:

 

We wachten gewoon geduldig af. 😄 


Zo ver ik weet nog niet, de inschrijving is onlangs gesloten en we gaan nu bezig met alles rondmaken en e-mailen. 

Ah check om dat paul 3 dagen terug schreef de eerst emails gaan aanstaande vrijdag eruit ;)

Ik heb die nog niet voorbij zien komen. Maar we komen hier maandag op terug, ik kan dit op dit tijdstip namelijk niet navragen :) 


Zijn de emails al verstuurd heb nog niemand gehoord ;)

Ik heb vrijdag de uitnodiging voor het gesloten deel op het forum al wel ontvangen. Nog niet van TestFlight.


Heb nog niks gehad dus zal er weer wel niet bijzitten net als vorige keer dat kpn itv kastje testen ook niks van gehoord

 


Een hele goede vraag @G.H.M.Meuwissen 😄

Goed nieuws!

Aanmelden is niet meer mogelijk. We gaan dus binnenkort daadwerkelijk los.

De app is voor het grootste deel af, en daarom is de testperiode relatief kort. Maar zoals jullie weten is het ook dan heel belangrijk om met veel verschillende klanten en apparatuur te testen. We zijn heel nieuwsgierig wat jullie ervan vinden!

Het eerste deel van de geselecteerde klanten krijgt naar alle waarschijnlijkheid a.s. vrijdag de e-mail dat we van start gaan in de week erop. Het tweede deel krijgt de e-mail iets later.

Het eerste deel van de geselecteerden heeft een mail gehad en kan bij het besloten gedeelte. Als je nog geen mail hebt gehad betekent het niet dat je niet bent geselecteerd. De meeste mensen die zich hebben aangemeld zullen een mail krijgen (mits er aan de voorwaarden is voldaan). Dus nog even geduld a.u.b. Het is puur uit praktische en administratieve redenen dat we het even in 2 delen doen.


Ik doe niet mee!! De kpn wil niets leren is mijn ervaring. Wij zijn op Ziggo overgestapt omdat tot vervelends toe wij hebben geprobeerd om zaken als tv, en internet op orde te krijgen bij KPN.

Maar zijn tot de slotsom gekomen dat je nog beter een aap kan dresseren dan kpn iets le laten doen.

We zijn zijn zeer tevreden over ziggo, kunnen een ieder dit aanraden.


Ik doe niet mee!! De kpn wil niets leren is mijn ervaring. Wij zijn op Ziggo overgestapt omdat tot vervelends toe wij hebben geprobeerd om zaken als tv, en internet op orde te krijgen bij KPN.

Maar zijn tot de slotsom gekomen dat je nog beter een aap kan dresseren dan kpn iets le laten doen.

We zijn zijn zeer tevreden over ziggo, kunnen een ieder dit aanraden.

 

Dat is jammer om te lezen Jaap. In mijn ervaring zijn dit soort tests bij uitstek geschikt om jouw ervaringen en bevindingen te delen en actief bij te dragen aan de ontwikkeling van deze app. Ik hoop je in de toekomst toch te mogen verwelkomen bij KPN en ik wens je een fijne dag! 


@Jaap Pels Ik begrijp jouw sentiment dan en als er problemen zijn dan moeten die aangepakt worden. Ik zou je dan willen adviseren om even een eigen topic aan te maken. Ik heb je laatste bericht met het oog op de overzichtelijkheid verwijderd. Wij helpen je dan graag verder.


Wordt er al getest, ik heb namelijk niks meer gehoord na mijn aanmelding om ook te testen.

Dus ik neem aan dat ik buiten de boot ben gevallen.🤣


Wordt er al getest, ik heb namelijk niks meer gehoord na mijn aanmelding om ook te testen.

Dus ik neem aan dat ik buiten de boot ben gevallen.🤣

Ik heb ook nog steeds niets gehoord 


Ik ook niet

 


Ik snap dat jullie ongeduldig worden en graag aan de slag willen gaan. OP dit moment moet ik echter het bericht van mijn collega @Paul_ herhalen:

Het eerste deel van de geselecteerden heeft een mail gehad en kan bij het besloten gedeelte. Als je nog geen mail hebt gehad betekent het niet dat je niet bent geselecteerd. De meeste mensen die zich hebben aangemeld zullen een mail krijgen (mits er aan de voorwaarden is voldaan). Dus nog even geduld a.u.b. Het is puur uit praktische en administratieve redenen dat we het even in 2 delen doen.


@Jeroen_dB,

Het zou wel fijn zijn als jullie hier willen vermelden als  ook de mensen van de 2e groep zijn benaderd. Dan weten in ieder geval ook de afvallers dan ze niet hoeven te wachtten op een uitnodiging.

Dat voorkomt ook dat mensen om de paar dagen hier in het forum er naar blijven vragen.


Zodra deze mensen zijn benaderd zullen we dat zeker laten weten. 


Inmiddels zijn we 7 dagen verder..is er al iets meer bekend voor de 2e groep.


Ja dat vraag ik me ookk af want je hoort er niks meer van


Inmiddels zijn we 7 dagen verder..is er al iets meer bekend voor de 2e groep.

Ik wilde net een berichtje typen. 😃

Goed nieuws! Het 2e deel kan zeer binnenkort toegevoegd worden. En zij krijgen natuurlijk de mail met de uitnodiging. Ik verwacht eind deze week, begin volgende week.


Inmiddels zijn we 7 dagen verder..is er al iets meer bekend voor de 2e groep.

Ik wilde net een berichtje typen. 😃

Goed nieuws! Het 2e deel kan zeer binnenkort toegevoegd worden. En zij krijgen natuurlijk de mail met de uitnodiging. Ik verwacht eind deze week, begin volgende week.

Onze provider introduceert, zo lijkt het, een nieuwe binnensport nl. : “Het lange baan schuiven” 😄. Over dit schuiven zijn in het verleden vele verhandeling en vertalingen verschenen. Zolang wij 😁, als tweede groep zijnde, nog niet aan het testen mogen, kunnen we ons mooi wat verdiepen in de historie van dit ‘lange baan schuiven’, gaan we:

  Op de langen baan schuiven; de afdoening ervan vertragen, het uitstellen.

  De oorsprong van deze uitdrukking is onzeker. Vergelijking met Hd. et was auf die lange Bank schieben, zou kunnen doen vermoeden dat dit de oorspr. vorm is; hierbij wordt gedoeld op de lange bankkisten in de oude rechtszalen, waarin de akten werden geborgen van zaken die niet afgedaan, maar opgeschort werden (zie Trübner-Götze, Dt. Wtb. 1, 225, en verg. ook Wander 1, 1341: et was in die lange (n) Truhe(n) legen of schieben).

  Vgl. voorts de 17de-eeuwse uitdr. iemands recht aan het lange lijntje knopen, wat er op zou wijzen dat wij bij baan aan de lijnbaan moeten denken (niet wsch.). Fr. trainer quelque chose en longueur; renvoyer qqch. aux calendes grecques; Eng. to shelve a thing; to put off to a long day. Dialectisch komt op de lange baan voor in de zin van op den duur.

Ach, het blijkt dus geen spelletje, maar een serieuze aangelegenheid die hopelijk het (af)wachten waard zal blijken te zijn 😉.  


Yes. 

Mail, gekregen

 

Testen kan beginnen 😁😁


Inmiddels zijn we 7 dagen verder..is er al iets meer bekend voor de 2e groep.

...

Goed nieuws! Het 2e deel kan zeer binnenkort toegevoegd worden. En zij krijgen natuurlijk de mail met de uitnodiging...


En zeer binnenkort is vandaag: de geselecteerde klanten hebben een e-mail ontvangen met een uitnodiging om de app te downloaden!

Heel erg bedankt voor de interesse en het aanmelden: daar zijn wij heel blij mee!

Omdat het testen nu helemaal van start is gegaan, sluit ik het topic!