Skip to main content

Ik wil thuis via mijn eigen kpn verbinding inloggen bij de kpn app op Google Chrome. Ik krijg de melding dat ik moet verbinden met mijn ‘vaste’ internet verbinding. Mijn Chrome is verbonden met mijn kpn internet. Hoe los ik dit op? 

Ik heb hetzelfde probleem, alleen ben ik verbonden met mijn eigen internetverbinding in mijn eigen huis. En alsnog kan ik niet inloggen. 

 

Admin: afgesplitst en naar eigen topic verplaatst


de kpn app op chromecast herkent mijn eigen thuis kpn internetverbinding niet. Mijn iTV kpn app op de iPhone herkend mijn thuis internetverbinding niet. Bij de eerste kan ik niet inloggen, bij de tweede doen bepaalde zenders het niet, bij beiden ben ik gewoon thuis. 

 

Admin: samengevoegd 


Hi @Violet242! Wat gek dat hij deze melding geeft als je gewoon thuis bent. 😕

Het iTV account waar je mee bent ingelogd is ook het juiste account? Dus datgene dat bij het abonnement op je vaste diensten thuis hoort? Niet dat je per ongeluk met die van iemand anders nog bent ingelogd en op jouw thuisnetwerk kijkt. Dan kan die melding tevoorschijn komen. 

Mocht dat het niet zijn, gebeurt dit dan alleen wanneer je via de Chromecast kijkt? Als je op je iPhone zelf kijkt gaat het wel goed?
Mocht het alleen op de Chromecast mis gaan, zou je dan een reset van de Chromecast willen proberen?