Skip to main content

Beste Apple TV vrienden,

Het is inmiddels al opgevallen bij TotaalTV dat KPN als enige (landelijke) provider, nog steeds niet de KPN TV+ App heeft gelanceerd voor Apple TV 4K Mediaspeler.
Daarbij wordt er tevens verwezen naar mijn andere topic:

Die al loopt sinds 7 december 2023, en nog steeds actueel is.

TotaalTV geeft in haar berichtgeving tevens aan, dat Apple de privacy en veiligheid beter voor elkaar heeft dan Android TV of de televisies van Samsung en LG.

Dus als KPN eveneens de privacy van hun klanten hoog wilt houden, had KPN allang de KPN TV+ App beschikbaar gesteld voor de klanten met een Apple TV 4K in huis.

Lees zelf het nieuwsbericht van TotaalTV:

KPN ondersteunt als enige grote provider privacy beter ‘kijken zonder kastje’ platform Apple TV niet

Even voor alle duidelijkheid, zelf ben ik geen Apple fan, maar ik vind wel dat KPN een tv app voor Apple tv moet maken.😉

Beste kan je 2 keer per jaar deze topic of een nieuwe hierover starten. (..)

Naja ik overweeg om kpn tv na de gratis periode op te zeggen in februari 2026 als de Apple app er nog niet is.  Dus dan zou het voor mij niet veel meerwaarde meer hebben.  Dan neem ik lekker internet only van kpn met NLZiet.  De tv ontvanger van kpn ligt inmiddels werkeloos in de kast. 

Naja ik overweeg om kpn tv na de gratis periode op te zeggen in februari 2026 als de Apple app er nog niet is.  Dus dan zou het voor mij niet veel meerwaarde meer hebben.  Dan neem ik lekker internet only van kpn met NLZiet.  De tv ontvanger van kpn ligt inmiddels werkeloos in de kast. 

Hoi ​@Chrizziey 

Ik ben inmiddels volledig overgestapt naar Ziggo, en maak dus nu gebruik van de Ziggo Go TV App speciaal voor gebruikers van Apple TV 4K.
Wat een goede TV app heeft Ziggo op de markt gebracht, die ook nog eens goed is doorontwikkeld op alle fronten, waardoor hij heel gebruiksvriendelijk is.
Loei-scherp Full HD beeld, gemakkelijk zappen tussen de TV zenders (in vergelijking met NLZIET), movies en series standaard erbij en diverse instellingen die je als klant kunt wijzigen.

Hiermee is het wel duidelijk dat ik NLZIET voorlopig links laat liggen.
Ook qua internet merk ik geen enkel verschil met die van KPN, al moet ik daarbij wel vermelden, dat Ziggo nu 9 jaar geleden hun netwerk binnen mijn woonwijk compleet heeft vernieuwd, inclusief straatkasten en wijkcentrale en dat merk je duidelijk.
Merk geen verschil tussen glasvezel-coax van Ziggo en volledig glasvezel van KPN.

Ik heb nog heel weinig hoop, dat KPN snel gaat komen met een KPN TV+ App speciaal voor Apple TV, en dat ik daar dus niet langer op ga zitten wachten.
Sta volledig achter mijn overstap naar Ziggo.

Zo doe ik het dus ook, alleen in de serre heb ik de Soundbox staan. 

Even voor alle duidelijkheid, zelf ben ik geen Apple fan, maar ik vind wel dat KPN een tv app voor Apple tv moet maken.😉

Hoi ​@joop2011 

Ik vind dit een mooie zin vanuit jouw kant.
Je bent zelf geen Apple fan (prima uiteraard), maar je gunt het de Apple Fan gelukkig wel!
Zelf ben ik totaal geen Android fan, en heb het ook niet in huis, maar mijn familie wel.

Zie ook hier.

Ik heb het ook in de wensenlijst gezet. 

Voor internet en TV momenteel nog steeds klant bij Odido. De TV app van Odido werkt PERFECT!

Er wordt ook net gedaan of het rocket science is om een TV appje te ontwikkelen. Het lijkt mij dat er inmiddels toch voldoende spelers zijn die voorgedaan hebben hoe het moet.

Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.

KPN, regel die app.

Voor internet en TV momenteel nog steeds klant bij Odido. De TV app van Odido werkt PERFECT!

Idem hier. 

En de TV App van Odido werkt niet alleen perfect op de Apple TV, maar ook op m’n LG.

Twee weken terug is een bekende van mij ook klant geworden bij Odido en waar de TV+ App van kpn op zijn vrijwel nieuwe (Android) Sharp TV helemaal niets deed en doet, werkt die van Odido vlekkeloos. 

Er wordt ook net gedaan of het rocket science is om een TV appje te ontwikkelen. Het lijkt mij dat er inmiddels toch voldoende spelers zijn die voorgedaan hebben hoe het moet.

Natuurlijk is het geen rocket scène. Gezien het eclatante succes (😂) van de nieuwe kpn TV App voor Android en het uitblijven van testen voor Tizen (Samsung) en Web OS (LG) is dat het voor kpn blijkbaar wel en daarmee is kpn toch weer onderscheidend van de conculega’s.

Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.

En blijven

KPN, regel die app.

Ondanks de ‘positieve’ berichten (die overigens uit niet meer bestaan dan opgeklopte lucht) die af en toe op dit forum geslingerd worden, is er al jarenlang geen enkele ambitie te bespeuren en daarom denk ik dat die er niet gaat komen. 

Ook de Ziggo Go TV app op mijn Appel TV 4K werkt perfect.
Vrijwel alle zenders in Full HD, en het navigeren in de app gaat probleemloos.
Tot op heden geen storingen of problemen gehad, met de Ziggo Go TV app.

Daarnaast heeft de Odido TV app en Ziggo Go app ook nog eens de optie films & series in het menu, waardoor je ook kunt kijken naar je favoriete film of serie.
Hiermee kun je meer spreken over een entertainment app, waarmee je dus meer kunt dan televisie kijken alleen.

Nu KPN nog!!
Al heb ik zeer weinig hoop, dat die er op korte termijn gaat komen.

Ook de Ziggo Go TV app op mijn Appel TV 4K werkt perfect.
Vrijwel alle zenders in Full HD, en het navigeren in de app gaat probleemloos.
Tot op heden geen storingen of problemen gehad, met de Ziggo Go TV app.

Daarnaast heeft de Odido TV app en Ziggo Go app ook nog eens de optie films & series in het menu, waardoor je ook kunt kijken naar je favoriete film of serie.
Hiermee kun je meer spreken over een entertainment app, waarmee je dus meer kunt dan televisie kijken alleen.

Nu KPN nog!!
Al heb ik zeer weinig hoop, dat die er op korte termijn gaat komen.

Zelfs het Zeeuwse Delta heeft zijn zaakjes op orde, maar blijkbaar etaleert KPN zich graag als het kneusje van de digitale TV klas 😂

Reageer