Skip to main content
Ruim een jaar geleden zijn wij weggegaan bij KPN omdat wij niet van het probleem afkwamen dat zenders bleven hangen bij het zappen of het geluid van de ene zender bleef hangen in de andere. Alle onderdelen waren inmiddels vervangen, alles diverse keren gerest en op de monteur is een aantal keer geweest. Op zijn aanraden hebben wij zelfs een nieuwe televisie gekocht omdat de oude te oud zou zijn voor het modem. Hielp dus ook niet. Nu hoorde ik in mijn omgeving dat dit bij enorm veel klanten speelde. Is hier al actie in ondernomen? Het zou aan de kwaliteit van het modem of tv kastje liggen.



admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hallo @HeidyL Wat jammer dat je je abonnement bij ons hebt moeten beëindigen vanwege die problemen met tv-kijken. Dan moet het serieus mis zijn gegaan. 😞 Ik zou je dolgraag dat er 'actie is ondernomen' maar dat kan ik niet. Ik zal je uitleggen waarom.



Het kan voorkomen dat er een probleem ontstaat met tv-kijken. Daar kunnen legio oorzaken voor zijn. Er kan iets defect zijn geraakt aan de apparatuur; een itv-ontvanger, een Experia Box, een tv of aan de kabels die ze met elkaar verbinden. Als je van een Draadloze Verbindingsset gebruik maakt kan ook daar iets mis mee zijn. Overkoepelend is het vanzelfsprekend belangrijk dat er een goed internetsignaal is en er kan helaas eens een storing optreden.



Mijn punt is dat er geen generieke oorzaak is voor de problemen die je aankaart en kan ik dus simpelweg niet zeggen wat er aan gedaan is. De problemen die je omschrijft zijn afhankelijk van te veel zaken om daar één oorzaak of oplossing voor te kunnen benoemen. Wat ik wel kan zeggen is dat we een betrouwbaar netwerk hebben en dat als er iets aan de hand is we alles doen om een probleem te herleiden en op te lossen, al begrijp dat het in jouw geval erg moeilijk geweest om dat te doen.

Reageer