Skip to main content
Vraag

TV app stopt bij overgang naar nieuw programma op iPad en MacBook

• August 17, 2025
  • 13 reacties
  • 87 keer bekeken

Dit probleem doet zich ook voor op een iPad of MacBook 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

13 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Paulwar, welkom op de community. Dit horen we vooral bij de Smart tv versie van de TV+ app, voor de mobiele (iOS) versie van de app of tv.kpn.com heb ik het nog niet eerder gezien. Wat gebeurt er bij jou precies op dat moment? Welke versienummers heb je van iOS, de TV+ App en Mac OS? Kan je er meer over vertellen? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer jij vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 19, 2025

Van iOS en Mac iOS heb ik de laatste versie en van kpn tv+ ook

als ik een programma op mijn iPad zit te kijken loot hij niet automatisch door naar het volgende programma op die zender. Het maakt niet uit of ik het programma kijk via de gids of via nu op tv. 
das erg lastig als er van 1 programma 2 afleveringen na elkaar zijn he mist dan op het einde van het eerste gedeelte net het einde en je moet weer handmatig het tweede gedeelte aanzetten 

geld voor elk volgend programma 

Jasper van KPN
Moderator

Welke versienummers zijn dat precies? Dat geeft een beter beeld. Zoals gezegd hebben we dit nog niet op die platformen gezien, daarom zijn dat soort details belangrijk. En de MacBook, gebruikte je daar de site die ik noemde? 

Wat gebeurt er als het programma is afgelopen, ga je dan naar het startscherm terug, stopt het beeld of iets anders?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 20, 2025

De kpn app is de laatste versie via jouw link

ipad is 18.6

macbook sequoia 15.6

Jasper van KPN
Moderator

Dank je, zou je de andere vragen ook kunnen beantwoorden? Om mee te kunnen denken hebben we echt meer nodig. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 20, 2025

Zoals eerder aangegeven stopt het programma en loopt niet door naar het aansluitende programma op die zender ik kan alleen verder via de gids of nu op tv

Jasper van KPN
Moderator

Dat zei je inderdaad, maar wat gebeurt er dan? Dat was mijn vraag, blijft die uitzending in beeld, gaat het terug naar het menu of de gids, iets anders? Dat is nog niet duidelijk.

En je hebt het nu alleen nog over de app, niet meer over tv.kpn.com. Speelde het daar ook nog?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 21, 2025

Maakt niet uit of het via de app of tv kpn.com gaat. De uitzending stopt alsof je op pauze hebt gedrukt

het beeld blijft staan met de voortgangsbalk. Het beeld is dan hetzelfde als wanner je een film of serie heb geselecteerd en je op kijk nu moet drukken alleen kun je dan niet verder. Het lijkt erop alsof de eindtijd en begintijd van het nieuwe programma gelijk lopen.

soms lukt het om het laatste stuk  te zien als je de volgende selecteerd die begint dan ongeveer weer op het einde van de vorige serie/film maar je mist altijd iets

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 21, 2025

Dat klopt als je Terugkijken via de gids gebruikt. Dat loopt niet door in de (mobiele) app en tv.kpn.com. 

Het loopt alleen door via de ontvanger. 

Dit alles is bekend bij de ontwikkelaars. 

Als je een zender gewoon live aan hebt loopt het wel door. Bij mij tenminste wel op mobiel (Android) en Windows laptop. 

Op je Mac zou je nog een andere browser kunnen proberen dan Safari. Maar of dat verschil maakt...

Jasper van KPN
Moderator

Een live uitzending moet gewoon doorgaan inderdaad, ik dacht dat je dat ook keek. Of keek je inderdaad een programma terug zoals Peter noemt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 25, 2025

Is bij live uitzendingen 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 25, 2025

Speelt ook op de Google Streamer, zo heb ik ook op de community gelezen. 

Jasper van KPN
Moderator

Alle andere meldingen gaan over de smart tv versie van de TV+ App inderdaad, niet alleen op de Google Streamer. Maar omdat dit de mobiele app is en de site, en dit de enige melding is daarover, probeer ik meer details te achterhalen zodat we kunnen kijken wat er precies speelt. Ik wil dit ook bij de ontwikkelaars checken ​@Paulwar, kan je daarvoor je profiel volledig invullen? Dan kunnen zij (indien nodig) kijken wat zij kunnen zien.