Skip to main content
Beantwoord

TV+ app voor smart tv stopt steeds

• April 27, 2025
  • 13 reacties
  • 299 keer bekeken

Sinds een hele tijd al, stopt de TV+ steeds. Je bent n programma aan het kijken. En plotseling stopt hij. Of hij keert zelfs terug in het begin menu. Ik gebruik te APP op een Sony Bravia tv ( KD-49XD7005). Deze heb ik al eens terug naar fabrieks instellingen gezet en alles opnieuw installeert, maar dit alles zonder resultaat. Het probleem blijft op treden.

Heb hier ook al eens over gebelt met een collega van jullie, maar hij heeft de melding gemaakt maar kon verder niets doen. Het probleem is ineens ontstaan, de oude app werkte gewoon, maar ineens was het n drama.

Ik heb nog een Sony Bravia tv ( KD-65XG8196). Die doet hetzelfde. Maar daar hebben we zo'n "geweldig" kastje langs liggen dus kijken we via dat kastje, dat gaat gewoon. Je moet van dat kastje verder wel niks verwachten, want de app's op dat kasje werken schandalig slecht…

Beide TV's zijn bedraad verbonden met het modem.

Ik hoop dat jullie hier n oplossing voor hebben.

Beste antwoord door Remco van KPN

Goedemorgen ​@Muts20! Welkom op de KPN Community. Wat jammer dat de app dan niet goed voor je werkt zeg. Ik denk graag met je mee maar als ik zo lees heb je alles wat ik kan aanraden al getest. Ik zal jouw feedback terugkoppelen. Het enige wat ik kan adviseren is om goed te controleren of zowel de app als de tv bij is qua software.

We werken ook constant aan verbeteringen dus hou ook even onze product updates in de gaten.

In de tussentijd is een kastje dan een alternatief. Andere apps kan je uiteraard wel native draaien op de tv als daar je voorkeur naar uit gaat.

Ik koppel jouw feedback terug!

13 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 1, 2025

Goedemorgen ​@Muts20! Welkom op de KPN Community. Wat jammer dat de app dan niet goed voor je werkt zeg. Ik denk graag met je mee maar als ik zo lees heb je alles wat ik kan aanraden al getest. Ik zal jouw feedback terugkoppelen. Het enige wat ik kan adviseren is om goed te controleren of zowel de app als de tv bij is qua software.

We werken ook constant aan verbeteringen dus hou ook even onze product updates in de gaten.

In de tussentijd is een kastje dan een alternatief. Andere apps kan je uiteraard wel native draaien op de tv als daar je voorkeur naar uit gaat.

Ik koppel jouw feedback terug!

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 1, 2025

Goedemiddag Remco,

Heb net een kasje terug gestuurd.

Maar voor een extra kasje moet ik betalen, toch?

Of is dat voor de time being...?

Alles is up to date…

KPN app is ook al langer geen update voor geweest ..

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2025

Hij draait niet goed op modellen van 2020 en ouder momenteel. Daar is wel aandacht voor, maar nog niet opgelost. De tv die noemt, KD-49XD7005, is uit 2016.

Heb net een kasje terug gestuurd.

Dat was neem ik aan het tweede kastje wat je voor die tv had? Want in het abonnement zit sowieso één kastje. Als je dat terugstuurt wordt het tv abonnement automatisch beëindigd….

Met de Arris VIP2952 zijn de apps inderdaad nogal brak. Maar je hebt een smart-tv, dus doen de apps in de ontvanger er toch niet toe? Toen ik de VIP2952 had gebruikte ik al de apps in de Samsung smart-tv uit 2019 zelf. Op die van KPN TV na, want had en heb 2 x de ontvanger tenslotte.

Is het nog een Arcadyan HMB2260 dan zou je deze voor de Arris VIP5202 om kunnen ruilen. Prima ontvanger.

Maar voor een extra kasje moet ik betalen, toch?

Of is dat voor de time being...?

Dat wel. Momenteel € 6 per maand. Maar voor de time being, totdat de app stabiel(er) is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 1, 2025

Hallo Peter,

Dat was het derde kasje. 

Dat kasje gebruikte ik op n oude Sharp tv. Die Sony heb ik van mijn schoonmoeder gekregen. Daar kon die APP op. Die heeft in het verleden prima gewerkt. Net na de jaarwisseling begon de ellende. Tot op heden niet meer goed gekregen. Kasje heb ik terug gestuurd omdat ik het abbonement aangepast heb. Had er eigenlijk niet bij stil gestaan dat die APP zo slecht zou gaan werken dat ik toch weer terug moest naar n kastje....

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 2, 2025

Helder, Muts20. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 8, 2025

Vandaag is het echt drama.!!!

Wat een vreselijke "###" app zeg.…

Iedere 30 seconden stopt hij... En keer zelfs terug naar het hoofdmenu..

Echt spijt dat ik voor een verlenging bij KPN heb gekozen…

Wat een waardeloos systeem zeg.....

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 4, 2025

Wanneer komt er eindelijk eens een update voor de TV+ app dat hij ook gewoon werkt?

Het geheel werkt nog steeds BEDROEVEND slecht..!!! Beeld hapert, komt steeds terug in het hoofmenu terwijl een programma nog loopt. Verder zapp-en duurt extreem lang. Het is gewoon SCHANDALIG slecht zoals dit werkt. Kun je wel een kasje er bij pakken, maar daar werkt alleen de TV functie enigzins op. Het overige wat erop zit werkt gewoon helemaal NIET. Ik vind het allemaal bedroevend. En er gebeurt helemaal niets aan de kant van KPN. Vroeger functioneerde alles prima, maar sinds een paar jaar is het om te huilen. Graag wil ik antwoord op mijn vraag? en of ik kosten kan terug krijgen, immers betaal ik de hoofdprijs bij jullie, en het werkt niet…

Admin: Bericht naar bestaand topic verplaatst

• Nieuwkomer
  • August 14, 2025

Is hier al meer duidelijkheid over? Hier ook dezelfde problemen op een nieuwe TLC tv.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 18, 2025

Hi, met de meeste TCL tv's werkt het het sinds de laatste update beter. Heb je ook gecontroleerd of jij ook de laatste update hebt? We blijven hier uiteraard aan werken, met TCL verschilt de werking ook per televisies omdat er onderling tussen modellen veel verschil zit. 

• Nieuwkomer
  • August 18, 2025

Sinds gisteren werkt het ineens weer. Alle updates waren voorheen al gedaan.

Betreft een TCL P61K 4k (2025)

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 20, 2025

Nou, wat een toeval. Ik heb overigens niets gedaan, maar ik ben uiteraard wel blij dat alles goed werkt. 

• Nieuwkomer
  • August 20, 2025

Intussen werkt het weer van geen kanten helaas...

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 21, 2025

Goedemorgen, 

Bij ons ook nog steeds hetzelfde.

Die van ons is n Sony Bravia.  Geen TCL.

Maar je maakt een klacht,  en dan krijg je gewoon geen antwoord meer.  Dat is ook n oplossing aldus KPN. En n TV van 2020 is inderdaad gewoon te oud.. meeste mensen kopen iedere 3 jaar n nieuwe natuurlijk. 

KPN het is gewoon n "###" systeem wat niet werkt.!!

Je betaald de hoofdprijs bij jullie en je krijgt NIETS.…

Doe er iets aan...!!!

Wat een aanfluiting zeg.......