Skip to main content
Vraag

TV+ app werkt niet meer op 2 verschillende tv's. Chiq en Nikkei

  • 1 maart 2025
  • 30 reacties
  • 328 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Dat ben ik niet met je eens @Jossam, de updates geven weldegelijk grote verbeteringen. Maar soms steekt iets de kop op wat niet in het testen naar voren is gekomen, zoals dit nu dus. Er wordt hard aan gewerkt. 

Je kunt in afwachting daarvan de mobiele/tablet app gebruiken.

 

Ruud.de schreef:

Versie 11 ?

Merci!


  • Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 19 maart 2025
Jasper van KPN schreef:

Dat is de meest recente inderdaad, duidelijk. Ik heb alle voorbeelden doorgegeven aan de ontwikkelaars zodat zij er mee bezig kunnen. Dit zal vermoedelijk via een nieuwe update opgelost moeten worden, zodra die er is delen we die in Product Updates.

Inmiddels werkt het redelijk op de NIKKEI, maar op de CHIQ nog steeds niet. 


  • Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 20 maart 2025
Jasper van KPN schreef:

Dat ben ik niet met je eens @Jossam, de updates geven weldegelijk grote verbeteringen. Maar soms steekt iets de kop op wat niet in het testen naar voren is gekomen, zoals dit nu dus. Er wordt hard aan gewerkt. 

Je kunt in afwachting daarvan de mobiele/tablet app gebruiken.

 

Ruud.de schreef:

Versie 11 ?

Merci!

Helaas, te vroeg gejuicht, ook op NIKKEI inmiddels weer problemen 😔


Jasper van KPN
Moderator

Er is nog geen update geweest, dus dat het even weer werkte is toeval geweest. Dit moet echt met een update worden opgelost. Als er een update is delen we dat in Product Updates.


PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • 20 maart 2025

Gelukkig is de app deze keer niet volledig teruggetrokken uit de app store. 

Want hij doet het op veel apparaten wel.

Nokia streamingbox 8000

Chromecast Google-TV 4k/HD 

Sagemcom DIW7022 

Google Streamer 

Wel opvallend, dat zijn allemaal losse apparaatjes. 

Klachten zijn voornamelijk televisies. Chiq, Nikkei, TCL, een enkele Sony, Sharp, Salora


Reageer