Skip to main content
Beantwoord

TV+ Box geeft foutmelding bij update

• February 28, 2023
  • 13 reacties
  • 369 keer bekeken

wieleke
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Beste antwoord door Jasper van KPN

Gelukkig, dat klinkt bemoedigend! Ik ga er vanuit dat het bij de volgende update goed zal gaan, maar let er voor de zekerheid even op. Wanneer de volgende update komt zullen we in onze Product Updates aankondigen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 28, 2023

Dat is wel heel fout/foot! 😁

wjb
Wijsgeer
  • February 28, 2023

Ha ha ...

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 28, 2023

Hoi @wieleke, welkom! Deze foutcode geeft aan dat de ontvanger een probleem heeft in het communiceren met de server. Hoe is je TV+ box aangesloten op je modem? Gebruik je eventueel een eigen modem, en/of heb je aanpassingen gedaan aan de DNS?

@raytuk, dezelfde vragen ook voor jou.

Is bekend :D

wjb
Wijsgeer
  • February 28, 2023

Gebruik je eventueel een eigen modem, en/of heb je aanpassingen gedaan aan de DNS?

Heeft het gebruik van een andere DNS server dan invloed op de werking van de TV+ Box?

wieleke
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • February 28, 2023

De ontvanger is bekabeld aangesloten , werkt al maanden zo , ik heb aan de test meegedaan en heb niets aan instellingen of zo veranderd

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • February 28, 2023

De ontvanger is bekabeld aangesloten , werkt al maanden zo , ik heb aan de test meegedaan en heb niets aan instellingen of zo veranderd

Ook mijn TV+ box is bekabeld aangesloten op de V10A modem. Geen wijzigingen in de modem instellingen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Gebruik je eventueel een eigen modem, en/of heb je aanpassingen gedaan aan de DNS?

Heeft het gebruik van een andere DNS server dan invloed op de werking van de TV+ Box?

Tis meer een vraag om potentiële invloedsfactoren uit te sluiten.

Dank @wieleke en @raytuk. Zouden jullie nog eens willen proberen of updaten nu wel lukt?

wieleke
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • March 3, 2023

Ik wil graag kijken of het gelukt is , kun je het laatste updatenummer geven en waar ik dat kan vinden 😃

wjb
Wijsgeer
  • March 3, 2023

Ik wil graag kijken of het gelukt is , kun je het laatste updatenummer geven en waar ik dat kan vinden 😃

Dit kan je vinden onder Instellingen -> Informatie.

wieleke
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • March 3, 2023

Heb de laatste binnen !

gebruik alleen maar de KPN apperatuur

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat de update voor jou nu gelukt is @wieleke! Heb jij het ook kunnen proberen @raytuk?

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • March 6, 2023

Goed om te lezen dat de update voor jou nu gelukt is @wieleke! Heb jij het ook kunnen proberen @raytuk?

Ja, bij mij lijkt het ook weer te werken. 

Jasper van KPN
Moderator

Gelukkig, dat klinkt bemoedigend! Ik ga er vanuit dat het bij de volgende update goed zal gaan, maar let er voor de zekerheid even op. Wanneer de volgende update komt zullen we in onze Product Updates aankondigen.