Skip to main content

 

Dat is wel heel fout/foot! 😁


Dat is wel heel fout/foot! 😁

Ha ha ...


Hoi @wieleke, welkom! Deze foutcode geeft aan dat de ontvanger een probleem heeft in het communiceren met de server. Hoe is je TV+ box aangesloten op je modem? Gebruik je eventueel een eigen modem, en/of heb je aanpassingen gedaan aan de DNS?

@raytuk, dezelfde vragen ook voor jou.

 

Dat is wel heel fout/foot! 😁

Is bekend :D


Gebruik je eventueel een eigen modem, en/of heb je aanpassingen gedaan aan de DNS?

Heeft het gebruik van een andere DNS server dan invloed op de werking van de TV+ Box?


De ontvanger is bekabeld aangesloten , werkt al maanden zo , ik heb aan de test meegedaan en heb niets aan instellingen of zo veranderd


De ontvanger is bekabeld aangesloten , werkt al maanden zo , ik heb aan de test meegedaan en heb niets aan instellingen of zo veranderd

Ook mijn TV+ box is bekabeld aangesloten op de V10A modem. Geen wijzigingen in de modem instellingen.


Gebruik je eventueel een eigen modem, en/of heb je aanpassingen gedaan aan de DNS?

Heeft het gebruik van een andere DNS server dan invloed op de werking van de TV+ Box?

Tis meer een vraag om potentiële invloedsfactoren uit te sluiten.

 

Dank @wieleke en @raytuk. Zouden jullie nog eens willen proberen of updaten nu wel lukt?


Ik wil graag kijken of het gelukt is , kun je het laatste updatenummer geven en waar ik dat kan vinden 😃


Ik wil graag kijken of het gelukt is , kun je het laatste updatenummer geven en waar ik dat kan vinden 😃

Dit kan je vinden onder Instellingen -> Informatie.

 


Heb de laatste binnen !

gebruik alleen maar de KPN apperatuur


Goed om te lezen dat de update voor jou nu gelukt is @wieleke! Heb jij het ook kunnen proberen @raytuk?


Goed om te lezen dat de update voor jou nu gelukt is @wieleke! Heb jij het ook kunnen proberen @raytuk?

Ja, bij mij lijkt het ook weer te werken. 


Gelukkig, dat klinkt bemoedigend! Ik ga er vanuit dat het bij de volgende update goed zal gaan, maar let er voor de zekerheid even op. Wanneer de volgende update komt zullen we in onze Product Updates aankondigen.