Skip to main content
Beantwoord

TV gids erg traag

  • 13 oktober 2020
  • 82 reacties
  • 17888 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

82 reacties

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 december 2020

Na update totaal niets veranderd aan die onzettend trage tvgids. Zeer ergelijk!! 

Heb 3 kastjes van de VIP2952.

Met telfort nooit wat aan de hand. Alles ging perfect totdat pas geleden offing overging naar KPN. 

Zeer Slecht!

Wat een waardeloze update! 


  • 0 reacties
  • 13 december 2020

Ja het is wat het is KPN heeft een trage gids en die gaat ook niet sneller worden. Het zou het bedrijf sieren als ze dit gewoon toegeven aan hun klanten ipv leuterverhaaltjes over updates die maanden duren en niets oplossen (dan zou ik ermee kunnen leven).

Tav Telfort voor mij een behoorlijke achteruitgang i.c. trage gids en geen WiFi meer op mijn Experiabox. Natuurlijk moet ik wel hetzelfde maandbedrag betalen...Klinkt niet heel logisch...


  • 0 reacties
  • 14 december 2020

Lees nu op een ander forum dat de update door KPN is teruggedraaid maar dat krijg je al klant dan natuurlijk weer niet te horen....


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • 1963 reacties
  • 15 december 2020

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.


  • 0 reacties
  • 15 december 2020
Jose_ schreef:

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.

Nee dank je ben ik klaar mee na ga er geen energie meer in steken.

Gaat ook niet veranderen en op andere fora op internet kun je precies lezen waarom (soms wat technisch maar ook voor een leek prima te volgen)...


  • 0 reacties
  • 15 december 2020
Wittenho schreef:
Jose_ schreef:

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.

Nee dank je ben ik klaar mee na ga er geen energie meer in steken.

Gaat ook niet veranderen en op andere fora op internet kun je precies lezen waarom (soms wat technisch maar ook voor een leek prima te volgen)...

Dus gewoon op Google inkloppen “trage tv gids kpn” en je krijgt een prima uitleg...


  • 0 reacties
  • 15 december 2020
Wittenho schreef:
Wittenho schreef:
Jose_ schreef:

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.

Nee dank je ben ik klaar mee na ga er geen energie meer in steken.

Gaat ook niet veranderen en op andere fora op internet kun je precies lezen waarom (soms wat technisch maar ook voor een leek prima te volgen)...

Dus gewoon op Google inkloppen “trage tv gids kpn” en je krijgt een prima uitleg...

En dan kom je er ook achter dat meerdere providers dit probleem hebben...


  • Topper
  • 10 reacties
  • 16 december 2020

Ik ben inmiddels zover dat ik sterk overweeg over te stappen. Het is bijzonder irritant een dikke 5 seconden te moeten wacht bij ongeveer iedere handeling in  de gids.


  • 0 reacties
  • 16 december 2020

  • 0 reacties
  • 16 december 2020

Doe je voordeel ermee...


  • 0 reacties
  • 16 december 2020

Niets is wat het lijkt...


  • Topper
  • 10 reacties
  • 16 december 2020

Kan aan mij liggen, maar hier haal ik geen voordeel uit....


  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 17 december 2020
Wittenho schreef:

Heb inmiddels officieel een klacht ingediend, kijken of dat nog iets oplevert.

 

gaat je vast niet helpen, heb de knoop doorgehakt en overgestapt naar Ziggo….

 


  • 0 reacties
  • 17 december 2020
sevo schreef:
Wittenho schreef:

Heb inmiddels officieel een klacht ingediend, kijken of dat nog iets oplevert.

 

gaat je vast niet helpen, heb de knoop doorgehakt en overgestapt naar Ziggo….

 

Hoor graag wat je ervaringen zijn!
(gids is momenteel nog trager...)


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 december 2020

Ik denk dat ik ook maar ga overstappen na 15 jaar.

 

Jammer

 

 


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 december 2020

Man man wat een drama, alles nog trager na de laatste update. Kom op kpn die er wat aan of geef de oude interface weer door en ga voordat er zonodig nieuwe software gedraaid moet worden eerst uitvoerig testen. Dit geeft nu alleen maar onnoemelijke irritatie!! 


  • 0 reacties
  • 18 december 2020

Ook op mijn iPad nu irritant traag


  • 0 reacties
  • 18 december 2020
sevo schreef:
Wittenho schreef:

Heb inmiddels officieel een klacht ingediend, kijken of dat nog iets oplevert.

 

gaat je vast niet helpen, heb de knoop doorgehakt en overgestapt naar Ziggo….

 

Klopt ik krijg niet een eens een reactie (?).

en dan dat gelul van zgn. moderators op dit forum zo nietszeggend, voegt echt NIETS toe

 


  • 0 reacties
  • 18 december 2020

Heb inmiddels weer een klacht ingediend.


  • 0 reacties
  • 18 december 2020

Dat je voor deze onzin moet betalen als klant is sowieso schandalig 


  • 0 reacties
  • 18 december 2020
Jose_ schreef:

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.

Ook allemaal gelul en geen enkele oplossing.

in welke wereld leef jij, 165 pagina’s over 5 maanden… en nog steeds geen oplossing en dan verwijs jij mij vrolijk naar de pagina.

je moet je kapot schamen


  • 0 reacties
  • 18 december 2020
Wittenho schreef:
Jose_ schreef:

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.

Ook allemaal gelul en geen enkele oplossing.

in welke wereld leef jij, 165 pagina’s over 5 maanden… en nog steeds geen oplossing en dan verwijs jij mij vrolijk naar de pagina.

je moet je kapot schamen

https://tweakers.net/nieuws/175728/kpn-draait-update-decoders-die-tv-gids-sneller-moest-maken-terug.html
hier staat wat er werkelijk aan de hand is. Dat kpn dit klanten flikt echt bizar


  • 0 reacties
  • 18 december 2020

  • 0 reacties
  • 18 december 2020

  • 0 reacties
  • 18 december 2020

https://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/08/17/Rtv/02.html
ach ja 20 jaar geleden, toen ook al soortgelijke problemen.

maar werd tenminste gewoon toegegeven, nu wordt het door kpn gepresenteerd alsof het er gewoon bijhoort...