Skip to main content
Beantwoord

TV gids op mobiel onoverzichtelijk

• June 7, 2025
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Wij kijken vaak achteraf en plannen obv de tv gids opnemen in.

Het openingsscherm bevat voor ons veel overbodige dat zoals, nu op tv, films.

Kan er meer info in de tv gids getoond worden: nu zie ik op mijn android gsm slechts 90 minuten gids en een paar zenders. 

Het zou al helpen als ipv vertikaal ook horizontaal getoond wordt en in de balk niet starttijd en duur getoond worden, dat zie je immers al?

Andere is in een oude KPN app kon ik op zender klikken en kreeg dan alle programma's. Helaas is die fijne functionaliteit verdwenen en maak ik gebruik van de TV GIDS app wat eigenlijk jammer.

Hopelijk kan dit aan het wensenlijstje worden toegevoegd en kan een KPNer een reply geven als ik de app anders moet gebruiken 

Met vriendelijke groet 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Jim55, dankjewel voor de feedback! We nemen het mee. Ik kan geen beloftes doen, maar weet dat we het doorspelen. Ik hoop dat je intussen verder kunt met de tips van Peter hierboven.

Alles over de nieuwste updates en wat er vernieuwd wordt kan je altijd teruglezen in onze Product Updates!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 7, 2025

Het zou al helpen als ipv vertikaal ook horizontaal getoond wordt en in de balk niet starttijd en duur getoond worden, dat zie je immers al?

Hoi ​@Jim55 

Eh, de zenders worden nu juist alleen horizontaal getoond. Juist niet verticaal, wat jammer is op het smalle telefoon scherm. 

En de starttijd en duur staat er toch maar één keer? Wat bedoel je met "dat zie je immers al".

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 7, 2025

Beste Peter,

Natuurlijk worden de programma's horizontaal getoond, daarom is het handiger om je gsm ook horizontaal/ liggend te bekijken, dan zie je "meer tijd" 

Die tijd zie je ook op de groene balk en zou niet in de grijze balk hoeven.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 7, 2025

De gids in de app werkt helemaal niet in landscape mode op de smartphone. 

Laat alsjeblieft die tijden, ook, bij de programma's in de gids.wat mij betreft. Veel duidelijker dan het ten opzichte van de 15 minuten streepjes in de tijdbalk. Helemaal niet duidelijk als het ertussen valt als XX:23 of  XX:40 ofzo. 

Voor een verticaal overzicht gebruik ik nu soms de app van tvgids.nl. 

Programma's instellen voor opname doe ik altijd gewoon via de ontvanger. Voor een week vooruit van m'n favoriete zenders. 

Of de webversie op de laptop http://tv.kpn.com.

App in telefoon alleen op vakantie en als ik toevallig naar wat anders kijk op tv en dat niet wil onderbreken. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Jim55, dankjewel voor de feedback! We nemen het mee. Ik kan geen beloftes doen, maar weet dat we het doorspelen. Ik hoop dat je intussen verder kunt met de tips van Peter hierboven.

Alles over de nieuwste updates en wat er vernieuwd wordt kan je altijd teruglezen in onze Product Updates!