Skip to main content
Beantwoord

TV kijken na 12 uur 's nachts werkt niet, tv gids laadt niet in de app

• June 13, 2025
  • 13 reacties
  • 320 keer bekeken

Hier dito tv gids na 12 uur snachts laat niet meer en kan dus geen tv kijken om het te casten na mijn chrome cast! Ze hebben me gebeld alles is vernieuwd in huis modems en etc op tv werkt het goed ,maar in de app is waardeloos! 1 zei er tegen mij er zit een fout in een update ofzo. We zijn er mee bezig maar dit duurd al week of 2 vind echt waardeloos! Betaal volle bak en wil dan volle bak genieten! En ja heb spiksplinter nieuwe telefoon alles nieuw en geupdate. 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Dank je wel voor je bericht ​@Stitch76 en begrijpelijk dat je hier flink van baalt: zeker als alles net vernieuwd is en je gewoon zorgeloos TV wilt kijken via de app.

Het TV App team is op de hoogte van dit probleem en werkt op dit moment aan een oplossing. Deze wordt meegenomen in een van de komende updates. Wanneer precies durf ik nog niet te zeggen, maar het is de verwachting dat dit op korte termijn wordt opgelost.

Zodra de update beschikbaar is, delen we dat zoals altijd via een Product Update en geef ik hier een seintje!

Mocht je nog niet geabonneerd zijn op onze Product Updates, dan is dat een handige manier om automatisch op de hoogte te blijven.

Hopelijk is het snel verholpen!

13 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 13, 2025

Titel kwam mij bekend voor.

Ik heb even gezocht.

Zie deze topic voor dit onderwerp.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Dank je wel voor je bericht ​@Stitch76 en begrijpelijk dat je hier flink van baalt: zeker als alles net vernieuwd is en je gewoon zorgeloos TV wilt kijken via de app.

Het TV App team is op de hoogte van dit probleem en werkt op dit moment aan een oplossing. Deze wordt meegenomen in een van de komende updates. Wanneer precies durf ik nog niet te zeggen, maar het is de verwachting dat dit op korte termijn wordt opgelost.

Zodra de update beschikbaar is, delen we dat zoals altijd via een Product Update en geef ik hier een seintje!

Mocht je nog niet geabonneerd zijn op onze Product Updates, dan is dat een handige manier om automatisch op de hoogte te blijven.

Hopelijk is het snel verholpen!

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 13, 2025

En wie compenseert er dan voor mij niet kunnen kijken!? Want kpn zegt kijk tv waar en wanneer je maar wilt!? Ik kijk snachts via de app maar dat kan dus nu niet😤

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • June 13, 2025

Ik snap je frustratie heel goed: zeker als je gewend bent om ’s nachts via de app te kijken en dat nu niet lukt. Onze belofte is immers dat je kunt kijken waar en wanneer je wilt, dus het is extra vervelend dat dit nu niet werkt. Dat vinden wij net zo vervelend 😥

We werken hard aan een oplossing, die wordt meegenomen in een komende update.
Als je een tv-ontvanger gebruikt, heb je gelukkig wel een alternatief om ’s nachts tv te blijven kijken.

• Nieuwkomer
  • June 26, 2025

Ik heb precies hetzelfde probleem na 12 uur s nachts geen tv super irritant. Het probleem doet zich al weken voor hoe lost KPN dit op? Niet dus!! 

• Nieuwkomer
  • July 8, 2025

We zijn een maand verder en het probleem is nog steeds niet opgelost… Wat nu? Wordt er gecompenseerd?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 8, 2025

Idd komt er nog eens compensatie, want verdomme nog steeds geen tv gids na 12 uur snachts! Pfffff niet normaal en nee ik kijk op mijn slaapkamer via chromecast nog steeds! Wat irritant zeg en dat is al 2 maanden zo!!!

Leen59
Wijsgeer
  • July 8, 2025

Even in de gids morgen kiezen en dan terug naar nu dan is het er weer.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 8, 2025

Werkt bij mij android niet en heb een nieuwe xiaomi en up to date 😤😡

Leen59
Wijsgeer
  • July 8, 2025

Zie je gids van morgen wel? Eventueel even scrollen. Hij springt ws weer naar de huidige tijd, maar als je dan terug scrollt zou je weer inhoud moeten krijgen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 9, 2025

Ja uiteindelijk wel maar jeetje dit is toch niet normaal heb na vorige week na morgen  en terug 5 minuten moeten doen ! Sla nergens op dit is al 2 maanden zo! En maar verhogen en maar betalen,vind gewoon dat het moet werken zoals het altijd deed! En kpn hoor je niets van ,compensatie niet ,niks

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

vind gewoon dat het moet werken zoals het altijd deed! En kpn hoor je niets van ,compensatie niet ,niks

Ja, dat vinden wij ook. Een reactie van KPN, in de vorm van mij, heb je al gehad:

Ik snap je frustratie heel goed: zeker als je gewend bent om ’s nachts via de app te kijken en dat nu niet lukt. Onze belofte is immers dat je kunt kijken waar en wanneer je wilt, dus het is extra vervelend dat dit nu niet werkt. Dat vinden wij net zo vervelend 😥

We werken hard aan een oplossing, die wordt meegenomen in een komende update.

Zoals eerder aangegeven, werken we nog steeds hard aan een oplossing. Er is inmiddels een bugfix in ontwikkeling die binnenkort getest wordt. Als alles goed gaat, wordt dit in een van de eerstvolgende updates verholpen.

Wat betreft verzoeken om compensatie: we begrijpen de frustratie, maar op dit moment kunnen we hier helaas geen vergoeding voor aanbieden. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk definitief op te lossen. Dat kost helaas wat tijd en we hopen op begrip.  

Op mijn beurt hoop ik op korte termijn aan te kunnen dat dit issue opgelost is. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 9, 2025

Nou ik vind ,dat als ik betaal voor service die jullie aanbieden,die jullie verkopen met 24uur oer dag overal ter wereld tv kijken,en jullie daar niet aan voldoen,ik recht heb op compensatie! Als je iets verkoopt hoornje te voldoen hieraan. En niet achter excuses verstoppen. En dat vind ik