Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger start telkens opnieuw op en blijft vasthangen

• July 13, 2025
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Tv box werkt voor geen meter bij kpn. Start elke keer opnieuw op en blijft heel vaak vasthangen. Heb kpn tvapp geprobeerd is net zo slecht. Heb dan nog niet eens over wifi gehad, die werkt ook niet zoals kpn beweerd. Helaas nog tijd aan waardeloos kpn gebeuren vast.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Maartengerlinda, goed dat je jouw vraag hier op de KPN Community stelt. We denken graag met je mee.

Jammer dat je op dit moment niet tevreden bent met de tv-box. Ik begrijp dat je deze rechtstreeks bekabeld aangesloten hebt op het modem, heel goed. Dat werkt toch vaak het beste. Toch blijf jij problemen houden. Mijn advies is om de tv-box én het modem een reset te geven. Hiermee zet je ze terug naar de fabrieksinstellingen. Dit helpt in veel gevallen.

Hoe je jouw tv-box reset (frisse start), lees je hier: Hoe reset ik de interactieve tv-ontvanger?

Hoe je jouw modem reset, lees je hier: Modem resetten.

Kom je er niet uit of blijf je problemen houden? Maak dan een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X. Mijn collega helpt je graag verder.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 13, 2025

Beste ​@Maartengerlinda welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

Hoe is deze aan de modem (welk merk en typ?) aangesloten, rechtstreeks bekabeld, draadloos of anderszins?

Heb gewoon de kpn+box en rechtstreeks op modem van kpn aangesloten.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2025

Hi ​@Maartengerlinda, goed dat je jouw vraag hier op de KPN Community stelt. We denken graag met je mee.

Jammer dat je op dit moment niet tevreden bent met de tv-box. Ik begrijp dat je deze rechtstreeks bekabeld aangesloten hebt op het modem, heel goed. Dat werkt toch vaak het beste. Toch blijf jij problemen houden. Mijn advies is om de tv-box én het modem een reset te geven. Hiermee zet je ze terug naar de fabrieksinstellingen. Dit helpt in veel gevallen.

Hoe je jouw tv-box reset (frisse start), lees je hier: Hoe reset ik de interactieve tv-ontvanger?

Hoe je jouw modem reset, lees je hier: Modem resetten.

Kom je er niet uit of blijf je problemen houden? Maak dan een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X. Mijn collega helpt je graag verder.