Sinds de update van het tv menu, is onze tv ontvanger heel traag geworden. Dit is de arcadyan HMB2260. De TV ontvager is al een keer gereset maar dit heeft geen verschil gemaakt.
Wat kan ik hieraan doen.
Sinds de update van het tv menu, is onze tv ontvanger heel traag geworden. Dit is de arcadyan HMB2260. De TV ontvager is al een keer gereset maar dit heeft geen verschil gemaakt.
Wat kan ik hieraan doen.
Beste antwoord door Thomas van KPN
Dit topic is gesloten, voor verdere vragen kun je terecht in het hiervoor bestemde topic
In dit topic noemt mijn collega ook het volgende:
Hallo allen,
Wij hebben inmiddels de bevestiging dat op donderdag 10 december op de tv-ontvangers HTML4.111.212 worden uitgerold, met als belangrijkste verbetering een betere performance van het menu.
De traagheid van het menu en de gids bij de 2260/2952 tv-ontvangers is een veelgehoorde klacht en met deze software release worden wijzigingen doorgevoerd om met name de performance rondom de Gids te verbeteren.
Naast deze verbetering in performance bevat deze release ook een eenmalige notificatie over de mogelijkheid om in de gids om met OK-knop direct naar live programma te gaan. Dit omdat klanten deze instelling zeer waarderen, maar niet alle klanten weten dat ze dit kunnen doen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.