Skip to main content

Klantnummer is ***********

 

KPN – Service afdeling

 

Goedendag,

 

Tot enkele maanden geleden was ik klant (voor internet en TV) bij Budget alles in 1 

De aansluiting op het netwerk van KPN.

 

Ik heb me door KPN over laten halen om over te stappen naar KPN.

 

Met het “oude” KPN systeem nooit problemen ondervonden.

Ik heb daar spijt van de overgang naar TV+ en wel om de volgende reden:

 

KPN TV+ is naar mijn mening een zeer slecht product.

  • Geen display – dus geen klok en geen kanaal zichtbaar. ( dit werd mij niet verteld bij overstap.
  • Opstart systeem vaak alleen bovenste regels – ( stroomstekker loshalen en opnieuw opstarten – dan gaat het weer werken ( erg hinderlijk)
  • Vaak – plotseling – melding dat afstandbediening niet meer aanwezig is ( grijze balk met tekst – weg te halen door op afstandsbediening op OK te drukken. 
  • Trage wisseling zenderkeuze.
  • Bij beweging in beeld veegt het onderwerp iets. 

 

Inmiddels is één TV tuner al vervangen – daarna werd het herstarten nog veelvuldiger.

In de huiskamer waar één systeem staat is aangesloten op een moderne Samsung TV 

In een andere kamer staat een tweede unit aangesloten op een Philips TV ( daar is stroomloos maken en weer aansluiten het grootste probleem.

 

Bij deze mijn verzoek om mij twee units met beide een afstandsbediening  van het oude systeem met display te sturen – de TV+ units met afstandsbedieningen ga ik daarna met veel blijdschap retourneren.

Ik hoor graag van U.

 

Hallo @Kuyt , dat gaat niet meer gebeuren, de TV+-decoder is de enige decoder waar KPN nog mee werkt en uitgeeft.

Je kunt als je minimaal 1 maand van het TV-abo met KPN+ gebruik hebt gemaakt, wel het tv-deel binnen je abo opzeggen en kijken naar een ander tv-abo elders.

 


Welkom!

U kunt het beste het klantnummer in het profiel vermelden zodat het alleen zichtbaar is voor medewerkers van KPN.

Het beleid van KPN is niet om tv ontvangers om te wisselen. Aangaande het display: dit is natuurlijk ook inherent aan de mogelijkheid om de ontvanger volledig uit het zicht te plaatsen en via Bluetooth te bedienen.

Ik poog in te schatten of u hulp wenst met tv+ of alleen een mededeling wilt doen? Ik heb veel plezier van tv+ en dit werkt in ieder geval voor mij prettiger dan de oude ontvangers. Ik bagatelliseer daarmee niet uw ervaring maar ik wil maar aangeven dat er wellicht oorzaken zijn die weggenomen kunnen worden.

Laat onverlet dat er nog regelmatig updates komen om de nog bestaande uitdagingen op te lossen.
 


Zit je nog binnen de eerste 14 dagen dan kun je het abonnement annuleren. Je kan dan terug naar Butget Thuis die nog de Arris VIP2952 leveren. 

Een klok kun je gewoon kopen. Een zender gestuurde heb je al vanaf 10 euro.  Heb je bij je tv altijd de tijd.

Traag opstarten hoeft niet als je hem op snelle start zet. Snelle start is 2 seconden. 

Bij mij wisselt ie met zappen sneller dan ik met mijn ogen kan knipperen. Als je de cijfers gebruikt wacht ie heel even op volgende invoer. Maar dat doet de Arris bij Budget ook.

Het vegen bij snelle beweging ervaar ik hier niet. Heb je wel alle beeldbewerking op de tv zelf uit. Dat kan veel verpesten met gebruik van externe apparatuur. 


Hoi @Kuyt, wij leveren het oude model niet meer. Die kunnen wij daardoor niet opsturen. Als we aan zouden geven dat jouw ontvanger vervangen moet worden krijg je het model terug wat je al hebt. Daar heb je niets aan dus.

Net als Roy is het mij ook niet helemaal of het een hulpvraag is of meer een mededeling. Mocht het een hulpvraag zijn kan ik je verwijzen naar het artikel in onze Kennisbank met bekende bevindingen:

En naar Product Updates, waar je kunt zien wanneer er een nieuwe update is en wat erin zit.