Skip to main content
Update

TV Ontvangers: Update naar NMC 9.0.246_1 en HTML 6.247.915

Categorie:TV ontvangers
  • August 21, 2026
  • 103 reacties
  • 3215 keer bekeken
Toon eerste bericht

103 reacties

• September 29, 2026

​@Thomas van KPN 

Je bedoelt mijn reactie... nogal selectief bezig, degene die steeds offtopic gaat en foute beweringen doet en OVERAL commentaar op heeft, heeft hier duidelijk een voorkeursbehandeling…

Raar forum is dit, ik was degene die notabene schreef graag on topic te blijven, heb al genoeg aan die update ellende> zit letterlijk alweer een half uur te wachten tot die nieuwe update geïnstalleerd word!!!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 29, 2026

Ik snap dat je hier zo op reageert. Zeker omdat jij juist had aangegeven dat je graag on topic wilde blijven. Ik wil daarom wel verduidelijken dat niet alleen jouw reactie is verwijderd, maar ook de reactie die daarna van PeterG kwam. Het was dus niet de bedoeling om jou er selectief uit te pikken.

Ik wil hier verder niet de hele discussie openbaar opnieuw voeren. Ik heb je een privébericht gestuurd, want ik wil dit graag persoonlijk met je bespreken. En ik snap ook dat je inmiddels behoorlijk klaar bent met de update als je na een half uur nog steeds zit te wachten.

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • October 3, 2026

Ik heb nog steeds erg veel last van audio dropouts, voornamelijk bij de opnames.

Ook het doorspoelen van opnames gaat soms niet goed, soms bij de eerste keer drukken, dus x2 doorspoelen, is de opname ineens 10 minuten verder.

Frisse start heeft niet geholpen...