Skip to main content
Ttijdens tv kijken staat beeld stil of kan zender niet vinden of modem gaat weer herstarten.

Dit gebeurd de laatste tyd steeds vaker
Ik heb dat afgelopen nacht ook weer meegemaakt, zie tijd:



Waarom doet ie dat? Ik heb ook gekeken of er werkzaamheden of een storing was, maar ook daar was niks over te lezen. Ik woon dan in Venlo (Limburg) @Simonfa woon je ook in het zuiden? Misschien dat het toch regio gebonden kan zijn dat de modem van jou en mij daarom opnieuw opstarten. 🤔
Hoi Simon, welkom op het forum! Je geeft aan dat tijdens het tv kijken het beeld stil staat. Ook geef je aan dat het modem herstart. Bedoel je daarmee de Experia Box, of de zwarte tv ontvanger? Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik hier de boel nakijken.


Hoi Simon, welkom op het forum! Je geeft aan dat tijdens het tv kijken het beeld stil staat. Ook geef je aan dat het modem herstart. Bedoel je daarmee de Experia Box, of de zwarte tv ontvanger? Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik hier de boel nakijken.

Euh, @Erik_ ik had ook een reset onverwachts van me V10. 😉 Mijn bericht over het hoofd gezien? 😁
Zeker niet, Dennis. Maar zolang ik niet duidelijk heb wat er bij de topic starter aan de hand is, weet ik niet of het hier om iets gaat dat verband houdt. Uit zijn bericht is niet met zekerheid op te maken of het nu de Experia Box of de tv ontvanger is die herstart is. Dus moet ik daar eerst meer over weten.



Het kan eens voorkomen dat een verbinding er even uit ligt, of dat een Experia Box eens spontaan herstart. Dat betekent niet gelijk dat er dan ook iets groters aan de hand is. Daarom vragen we eerst altijd zoveel mogelijk relevante dingen uit voor we een antwoord (kunnen) geven.
Je hebt niet meer gereageerd, Simon. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Zo niet, reageer alsnog en beantwoord mijn eerdere vragen, dan gaan we hier verder naar kijken.