Skip to main content
Update

Update 09.01.00: KPN TV+ App voor smartphones en tablets

Categorie:KPN TV+ App voor smartphone & tablet
  • August 18, 2026
  • 11 reacties
  • 201 keer bekeken
Jasper van KPN
Moderator

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update Augustus #1 2026

KPN TV+ App 09.01.00 (iOS en Android)

Wat zit er in?

Android/iOS

• Correcte titel weergegeven
    Bij het wijziging of annuleren van opnames wordt nu de juiste programmatitel getoond
  • Chromecast verbetering 
    Je kijkpositie wordt correct opgeslagen en na verbreken van de verbinding hervat het afspelen vanaf dat punt
  • Opnameknop bij volledig scherm
    Als je iets aan het kijken bent in volledig scherm heb je nu onderin beeld een knop om de opname direct te starten
  • Sorteren van opnamelijst
    Het sorteren van je opnames onder opgeslagen gaat nu beter

Alleen voor Android

• De ondertitelgrootte in portretstand heeft nu het juiste formaat

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 09.01.00 is gestart en is beschikbaar voor Android en iOS.

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App ik heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen ⚙
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan.

11 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 19, 2026

Zo te zien is het geplande serie opname sorteervolgorde probleem nu ook opgelost in deze versie. Zie:

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb het toegevoegd aan het startbericht, dit zit er inderdaad ook in. En er is ook een opnameknop toegevoegd bij het volledige scherm, dus er zitten niet 2 maar 4 dingen in deze release 🙂

• Helper
  • August 20, 2026

Helaas is dit (

) nog steeds niet opgelost. 

Steevast een probleem na ‘n kwartiertje kijken….

Jasper van KPN
Moderator

Dat is nog in behandeling bij de ontwikkelaars inderdaad, dat zat hier niet in. Hopelijk kan het in een van de volgende updates meegenomen worden.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 20, 2026

Ik heb het toegevoegd aan het startbericht, dit zit er inderdaad ook in. En er is ook een opnameknop toegevoegd bij het volledige scherm, dus er zitten niet 2 maar 4 dingen in deze release 🙂

Het sorteren van je opnames onder opgeslagen gaat nu goed, als je het op datum of alfabet zet komt het op de volgorde die je verwacht

Dat is een ander sorteerprobleem. Helaas lijkt die nog niet opgelost in deze update:

Daar had ik nog een ander topic voor lopen:

Jasper van KPN
Moderator

Ah jammer, ik hoopte dat die daar ook onder viel! Ik heb de tekst iets aangepast 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 20, 2026

DIT topic gaat niet over de app voor smart-tv's, ​@Ex-Telfort . ​@Jasper van KPN 

Dat is deze en dat bewuste issue loopt inderdaad nog.

• Helper
  • August 20, 2026

Excuses voor het verkeerd gekozen draadje. Dat had ik niet zo snel in de gaten.

Jasper van KPN
Moderator

Goed punt Peter, ik had het ook even niet gezien. Ik kan ze helaas niet verplaatsen naar een andere Product Update, maar voor de volgende vraag kunnen we daar verder gaan.

Hermanqwerty
Helper
    Het sorteren van je opnames onder opgeslagen gaat nu beter

Beter (blij mee) maar niet perfect. 
Ik zou zeggen laat de keuze voor sorteren op naam gewoon niet meer zien, en klaar. 🙃

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 20, 2026

Dit is al een tijd:

Overigens moet je ook bij de mobiele app UIT de app om opnames in de gids bij te werken. Vooral irritant na opnames in de gids aanzetten. Het rode rondje komt pas na herstarten app en weer naar de gids gaan.

En:

Bij verwijderen van opgenomen programma's via de app verandert X van 300 uur over niet. Je moet dan de app sluiten ( ||| en swipe ), de app weer openen en naar opgeslagen voor de actuele stand van X.