Skip to main content

Helaas werkt de afstandsbediening update hier ook niet. Ik heb al een reset van de ontvanger geprobeerd (beide opties op ja) en een reset van de afstandsbediening zelf (door het indrukken en vasthouden van twee kleuren). 

Op de andere Tv-ontvanger is het wel gelukt, daar bleef het blauwe lampje zo’n twee á drie minuten aan.

Op de afstandsbediening waar het niet lukt wordt het lampje niet blauw en krijg ik de melding “software update niet gelukt. De software update op uw afstandsbediening is vroegtijdig onderbroken of niet gelukt. We proberen het later nog eens. “
 

Ik heb een aantal keer opnieuw geprobeerd. Ook met de afstandsbediening praktisch naast het kastje. Overigens reageert de afstandsbediening heel slecht, soms moet ik twee keer duwen. Het blauwe lampje zie ik overigens helemaal niet meer aangaan. 
 

Nog ideeen? Of toch maar de afstandsbediening vervangen?
 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Aanvullend: zodra de afstandsbediening verbinding maakt met Bluetooth ipv via infrarood werkt de afstandsbediening heel slecht.

 

Ik heb dezelfde afstandsbediening op de andere tv-box geprobeerd. Hetzelfde resultaat, oftewel de afstandsbediening is stuk en moet vervangen worden. 


Hoi Digimusic, welkom op het forum! Het klinkt inderdaad alsof de afstandsbediening aan vervanging toe is. Dit kun je zelf doen via deze servicetool. Mocht het onverhoopt niet lukken, geef het aan dan stuur ik eentje op.