Skip to main content
Vraag

Verandering pluspakket.... 🤔🫤

• March 12, 2026
  • 30 reacties
  • 564 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 14, 2026

Klanten die betalen voor het pluspakket kunnen dat pakket per direct stopzetten. 

Dat geldt niet voor klanten die het pluspakket gratis krijgen als Combivoordeel. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 14, 2026

Iets wat je toch al krijgt opzeggen heeft ook niet veel zin voor de portemonnee. ​@Noordzee .

Er zitten enkele zenders in die ik kijk.

• March 14, 2026

Klanten die betalen voor het pluspakket kunnen dat pakket per direct stopzetten. 

Dat geldt niet voor klanten die het pluspakket gratis krijgen als Combivoordeel. 

Die kunnen wel iets makkelijker besluiten om naar een goedkopere mobiele provider over te stappen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 14, 2026

Die kunnen wel iets makkelijker besluiten om naar een goedkopere mobiele provider over te stappen. 

Dan ben ik nog weer duurder uit, ​@Rowi. . Want dan moet ik voor ESPN ook weer betalen. 

• March 14, 2026

Dan ben ik nog weer duurder uit, ​@Rowi. . Want dan moet ik voor ESPN ook weer betalen. 

Het zal inderdaad per situatie verschillen een ander zal de volle prijs voor Netflix, Hbomax of Disneyplus moeten betalen. Even uitgaande van de diensten van KPN zelf wordt het combinatie voordeel zo weer iets verder afgebouwd.

Ps.

Nu moeten de andere klanten mee betalen voor die gratis streamdiensten 😜