Skip to main content
Hallo

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb in de itv een serie van videoland gezocht maar hij kan het niet vinden.

Tterwijl ik het op tv wel kan vinden.

Wat doe ik dan verkeerd?



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste @bri1973,



Om welke serie gaat het dan? 🤔
Oude serie kees en co. Maar ook gtst vind hij niet.
Goedemiddag @bri1973, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik ben benieuwd op welke manier je precies zoekt, en wat je vind als je het via de website opzoekt. Zoek je naar de aflevering die je wil zien, of gewoon de serie? Het kan namelijk zijn dat de series te groot zijn (wat bij Kees & Co en GTST zeker het geval is) om op te zoeken (teveel uitkomsten) en je daarom specifieker moet zoeken (bijvoorbeeld, GTST, seizoen 1, aflevering 3).



Wil je eens controleren of dat wel werkt? Via de iTV app én website?
Oude serie kees en co. Maar ook gtst vind hij niet.

@bri1973 ik heb even gekeken op de app van ITV, en ik vind Kees en Co wel:



En goede tijden, slechten tijden krijg ik ook te zien:



Een titel intypen moet nauwkeurig zijn, als je een komma of wat anders vergeet dan vind ie het niet:


  • Kees en Co
  • Kees & Co
In dit geval is het met "en" en niet met "&". 😉
Dit is de nieuwe serie en ik wil de oude serie kijken. Via de interactieve tv kan dat wel. Maar via de app niet.
Dit is de nieuwe serie en ik wil de oude serie kijken. Via de interactieve tv kan dat wel. Maar via de app niet.

Aha oké, duidelijk! Helaas is deze ook niet bij mij te vinden. 🤔
@bri1973, ik zal het even laten testen en ga navraag doen of dat inderdaad klopt. Ik kom erop terug zo snel mogelijk!
@bri1973, het duurde even maar heb inmiddels contact gehad. Het probleem is inmiddels aangemeld, maar voor de oplossing zijn we ook afhankelijk van RTL. Op zeer korte termijn zal hier dus helaas geen oplossing voor komen aangezien het destijds ook in SD is gecodeerd, mijn excuses 😞

Reageer