Skip to main content
Vraag

Voor de derde keer zijn er opnames verdwenen uit de lijst

• March 16, 2026
  • 8 reacties
  • 58 keer bekeken

Nu vanmorgen zie ik dat weer onze opnames verdwenen zijn. Paar weken geleden ook al en dat waren er best veel. Zijn er hier problemen mee?
Vind dit wel heel erg vervelend aan het worden. Ik betaal veel geld elke maand, mede om deze functie te gebruiken. 

8 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Ralph3765, welkom op onze community! Dit hoort natuurlijk niet te gebeuren bij opnames jonger dan een jaar. 
Heb je toevallig iets aan je abonnement veranderd onlangs?
Kun je me iets meer vertellen over de opnames? Zij het al je opnames of zijn het specifieke opnames?
Welk programma/aflevering was dit? Als ze recent zijn zou je ze via de gids nog terug kunnen kijken

Ik ben ook wel benieuwd of je ze er nog wel tussen staan via de app of KPN TV: Opgeslagen

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2026

Het waren echt alle opnames, van veel verschillende zenders, van pas geleden, maar ook maanden terug. Er is niets veranderd aan ons abonnement, staan ook niet meer op kpn tv.

alles dus ineens weg. Vorige week weer wat opgebouwd en dus nu ineens weer weg. Ned 1, rtl 4 , hgtv, 24 kitchen, maakt dus niet uit welek zender

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 18, 2026

Heeft iemand anders toegang tot je tv abonnement, bijv via tv+ app op mobiel?

• March 18, 2026

Heb je wel eens een ontvanger teruggestuurd ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2026

Voor zover ik weet kan er niemand anders in ons account.

we hebben tijdje geleden andere kastjes gehad, nadat ineens eerst 1 kastje het niet meer deed, kort daarna niets meer. Conclusie; monteur paar uur bezig geweest, nieuw modem, nieuwe glasvezelkast en dus 2 nieuwe tv kastjes.

maar daarna stonden de opnames er nog wel op.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 19, 2026

Misschien kun je aan kpn vragen hoeveel kastjes nu aan jouw abo zijn gekoppeld?

• March 19, 2026

[..]  en dus 2 nieuwe tv kastjes.[..]

Dan durf ik te denken dat er nu 1 van die oude kastjes bij een andere klant staat en nog gekoppeld is met je abonnement.
Dat hebben we al vaker gezien hier op dit forum.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 19, 2026

[..]  en dus 2 nieuwe tv kastjes.[..]

Dan durf ik te denken dat er nu 1 van die oude kastjes bij een andere klant staat en nog gekoppeld is met je abonnement.
Dat hebben we al vaker gezien hier op dit forum.

Eens. Denk ik ook. Daarom mijn bovenstaande vraag.