Skip to main content
Vraag

Feature verzoek TV+ software 1.234.4

• August 18, 2026
  • 6 reacties
  • 157 keer bekeken

Len B
Slimmerik

Algemeen . . . . . !

Starten van opname in goede kleuren.

Het wissen van opname deze ook werkelijk wissen , niet pas na Opgeslagen te hebben verlaten.

Na wissen opname met OK-knop terug naar goede plek in lijst , NIEt naar de laatste opname.

Vooruitspoelen met 10. sec-knop geen pictures gebruiken zoals bij vooruitspoelen.

Niet meer bij 3-4 x 10 sec. vooruitspoelen opname beeld en geluid door laten lopen.

Opnamelijst altijd starten met ingestelde , nieuwste eerst dan ook nieuwste eerst.

Altijd opname-logo zichtbaar vermelden in EPG.

Na plannen van een opname niet meer de EPG 2-2½ uur terug laten springen.

Minder minder minder resets !

✚ . . . . . . . ; !

6 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor je feedback ​@Len B, deze had juist wel mooi gepast in deze product update. Ik neem hem in ieder geval mee.

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 19, 2026

Bedankt voor je feedback ​@Len B, deze had juist wel mooi gepast in deze product update. Ik neem hem in ieder geval mee.

Thanks ​@Thomas van KPN.

PS.   -Ik heb al diverse keren meegemaakt dat een reactie van mij door EEN moderator onder een andere [naam]topic werd geplaatst , vandaar dus.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 19, 2026

@Thomas van KPN  Horen deze featureverzoeken van ​@Len B niet prima thuis in het feature-request-topic dat al bestaat? Ik bedoel deze: 

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 19, 2026

Off or On-Topic 🤷🏻‍♂️⁇

[] ​@Katana321 bevestigd nu precies mijn punt , zij verwijst je naar topic A en ​@Thomas van KPN verwijst je naar een andere topic , B !

Als je niet constant 24/7 op Community zit moet je eerst uren gaan zoeken óf er al een topic is die bij je reactie past , er zijn honderden topics+ om het z.g. overzichtelijk te houden. 

Als er al verschillen van inzicht bij de moderators zijn wordt het voor de reageerders het er zeker niet makkelijker , duidelijker of overzichtelijker op.

PS.   -Ik ben mij er van bewust dat dit soort discussies in een aparte topic hoort alleen dan begint het hele verhaal wederom weer vanaf punt ‼️

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Wij verzamelen de feedback uit al deze topics en met google kom je wel op de juiste topics als je een zelfde issue zoekt.

Het feature requests topics is overigens geen officieel topic maar dit had daar ook prima bij in gekund.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 21, 2026

De dingen die Len hier noemt zijn zaken die in principe allemaal al zo werken. Dus van daaruit zijn het geen feature requests.

Maar blijkbaar werkt het bij Len dus niet (altijd) goed. Dat is nuttige feedback om te hebben in een Product Update. Maar omdat al die dingen die hier genoemd worden wel allemaal wijzen op een verbinding tussen Box en Internet/ons platform die niet helemaal stabiel is, is het ook niet erg om hier een apart topic voor te hebben. Zodat er getroubleshoot kan worden om te kijken wat nou waar vandaan komt. En dus ook waar het z'n oplossing zou moeten vinden.