Skip to main content
Beantwoord

Voorstel: Betaalde films in abonnementsvorm aanbieden voor vast bedrag

• October 16, 2019
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Zeer geachte heer / mevrouw,

Aangezien ik de prijzen van betaalde films (betaling per film) nogal hoog vind,

dien ik hierbij een voorstel in om betaalde films in abonnementsvorm aan te bieden,

zodat kijkers zonder extra kosten deze films onbeperkt kunnen bekijken.

Ik denk dat U hiermee de filmliefhebbers een groot plezier doet.

Uw antwoord zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Jos Parlevliet

Beste antwoord door Alex van KPN

Dag Jos. 

Dat is zeker een goed voorstel. In zeker zin bestaat dit al. Zo kun je via ons kastje kijken via Videoland, Netflix en Film1. Voor een vast bedrag kun je onbeperkt gebruik maken van hun videotheek en de films die ze hebben. Je zult echter nergens 1 dienst vinden waarin je voor 1 vast bedrag echt alles zult kunnen bekijken. Dit heeft met rechten te maken. Naast deze diensten heb je bijvoorbeeld ook nog Disney+ sinds kort en Amazon Prime. 

Hopelijk zit daar iets tussen. :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 18, 2019

Dag Jos. 

Dat is zeker een goed voorstel. In zeker zin bestaat dit al. Zo kun je via ons kastje kijken via Videoland, Netflix en Film1. Voor een vast bedrag kun je onbeperkt gebruik maken van hun videotheek en de films die ze hebben. Je zult echter nergens 1 dienst vinden waarin je voor 1 vast bedrag echt alles zult kunnen bekijken. Dit heeft met rechten te maken. Naast deze diensten heb je bijvoorbeeld ook nog Disney+ sinds kort en Amazon Prime. 

Hopelijk zit daar iets tussen. :)