Skip to main content
Hi forum. Sinds een week wil de set top box die ik heb niet meer starten. Bij inschakelen stroom blijft het lampje zacht maar zeer snel flikkeren, zonder fel rood (of liever groen) te worden zoals deze dat normaal hoort te doen? Help!



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Welk type heb je?
Dag Joep, dank voor je reactie, ik moest het thuis nakijken: een Arris VIP2952 V2. Weet je dan voldoende?
Heb je de stroom er al eens een tijdje afgehaald?
Volg eens deze stappen,tv ontvanger werkt niet https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm
Dag Joep, Tycha,



dank voor de tips; stroom hele nachten eraf gehad maar zelfde euvel.

de set top box komt dus ook nooit zover dat er een start-up wordt gemaakt. Het blijft bij het flauw en snel knipperen van de aan/uit knop.
Bel dan de klantenservice. 0800-0402 gratis en dan en nacht bereikbaar.
Hallo @TMH Het klinkt alsof er iets mis is met je ontvanger en ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Dag Bart, is inmiddels gedaan.

ivm beperkte hulp tot jouw bericht heb ik klantenservice gebeld, zei zouden een nieuwe set top box sturen... in afwachting op oplossing iig.



gr
Hallo @TMH Ik zie inderdaad terug dat je via de klantenservice contact hebt gehad en dat er een nieuwe ontvanger onderweg is. Nog even als extra toelichting: als je direct antwoord vanuit KPN nodig hebt, is het inderdaad raadzaam om te bellen of te chatten. Hier op het KPN Forum tref je zowel medewerkers van KPN (ik ben daar één van) als geïnteresseerde klanten die met je meedenken over je vraag. Je vindt hier een schat aan informatie over onze producten en veel mensen die je graag helpen en dat is de toegevoegde waarde van dit forum. Hou er echter wel rekening mee dat als er vanuit KPN specifieke actie nodig is dit ietsje langer kan duren.
Dag Bart_ , Na een week vakantie heb ik mijn door kpn verstuurde pakketje opgehaald. Wat blijkt: er is mij een digitenne ontvanger opgestuurd ipv een HD ontvanger. Ondanks herhaaldelijk duidelijk maken dat het om interactieve TV ging is dit volgens mij door een misverstand niet goed gegaan. Deze ontvanger werkt immers niet met TV via ethernet. Wat te doen? Gr Thomas
Hallo @TMH Dat is bijzonder. Ik zie echter ook dat er een bevestiging is verstuurd op 10 augustus dat je Digitenne-apparatuur is omgeruild. Hoe is deze omruil in zijn werk gegaan? Heeft een collega dit voor je ingevoerd? Vanzelfsprekend kijk ik naar de iTV-ontvanger als dat nog nodig is.
Hoi Bart,

tijdens het gesprek heb ik aangegeven dat de interactieve tv niet meer werkt en ik een nieuwe set top box nodig heb. Medewerker geeft aan te zien dat ik ook digitenne ontvanger heb. Ik antwoord dat ik deze sinds jaren (ik schat zo’n 6) niet meer gebruik en ook niet meer in mijn bezit heb. Daarop heeft hij deze als retour aangemerkt maar in plaats van een nieuwe itv ontvanger een nieuwe digitenne ontvanger gestuurd.

Zou fijn zijn als je je wil ontfermen over dit hoofdstuk want het duurt al best lang nu.



dank, groet - Thomas
Hallo @TMH Jammer dat dit fout is gegaan dan. Ik heb een nieuwe ontvanger voor aangevraagd. Lees je het privébericht dat ik je stuurde voor alle details?

Reageer