Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik de nieuwe KPN Soundbox niet toevoegen aan mijn abonnement?

• May 3, 2025
  • 33 reacties
  • 398 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

33 reacties

• Auteur
  • Topper
  • May 27, 2025

is voor mij niet te begrijpen dat ik niet gewoon die box voor 6 euro pm gewoon kan toevoegen aan mijn abn.  Ik zal de vraag eens via Totaal Tv gaan stellen en dan hoop ik dat ze het in de TVTotaal gids gaan publiceren bij lezersvragen. met kpn is er niet uit te komen en zal na mijn contract uitkijken naar een andere aaanbieder. Zoiets vreemds al nu met KPN heb ik bij Ziggo nooit gehad. Daar kon het wel gewoon iets toevoegen zonder dat je korting verviel.  

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 28, 2025

@joop2011 Maar het is helemaal niet gekoppeld aan een nieuw abonnement. Je kunt gewoon tijdens je contractsperiode een Soundbox aanvragen. Tenminste, als je al KPN TV+ hebt.

Waar het hier ‘mis’ gaat, is dat ​@Don Stal een korting heeft bij een nieuw abonnement. En deze korting komt te vervallen als hij zijn abonnement verandert. Wat zou gebeuren als hij de Soundbox aanvraagt. En daarmee zou het abonnement, zelfs bij alleen de Soundbox, € 12,50 duurder worden.

@Denise van KPN hartelijk dank voor de uitleg.

Uit eerdere reacties heb ik een verkeerde conclusie getrokken.

Daaruit leek dat je abonnement, KPN tv+, werd vernieuwd.

Heel erg goed om te horen dat dat onjuist is en je ook dan (net als een 2de tv decoder) gewoon kan bestellen en lopend abonnement met korting blijft doorlopen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 28, 2025

is voor mij niet te begrijpen dat ik niet gewoon die box voor 6 euro pm gewoon kan toevoegen aan mijn abn.  Ik zal de vraag eens via Totaal Tv gaan stellen en dan hoop ik dat ze het in de TVTotaal gids gaan publiceren bij lezersvragen. met kpn is er niet uit te komen en zal na mijn contract uitkijken naar een andere aaanbieder. Zoiets vreemds al nu met KPN heb ik bij Ziggo nooit gehad. Daar kon het wel gewoon iets toevoegen zonder dat je korting verviel.  

Je kan misschien het beste gratis 0800-0402 bellen.

Misschien loopt er nog iets of zo, dat kunnen zij voor je nakijken en het voor je regelen.

• Auteur
  • Topper
  • May 28, 2025

Daar is het mee begonnen dat ik 0800-0402 heb gebeld. (op 3 mei 12.25 heb ik met dit nummer gebeld)

Ik kreeg hier het antwoord dat dat niet kon en wel pas wanneer na 2 oktober 2026.

Na die datum stap ik wel weer over naar een andere aanbieder daar kpn me in deze tegenvalt.

Op 6 Mei jl heb ik vanaf dit nummer ook een oproep gekregen , de telefoon is 1 keer over gegaan en daarna was de oproep weg.  1 keer heeft de telefoon overgegaan 19.01.

Dus ik heb helaas geen vertrouwen meer in de service van KPN.

Neem aan dat u begrijpt waarom dat zo is.

Ik wil gewoon voor 6 euro extra per maand die bose box huren, meer wil ik niet.

Is dat zo moeilijk.  Schijnbaar wel.

MHG 

Don Stal

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 28, 2025

Eh ​@Don Stal voor alle duidelijkheid, ik werk niet bij KPN.

Ik denk wel graag met u mee.

Ik ging er vanuit dat u het abonnement KPN TV+ had, want ik begrijp van ​@Denise van KPN dat het dan wel mogelijk zou moeten zijn.

Vul voor de zekerheid je privégegevens zo compleet mogelijk in.

Alleen de KPN medewerkers (de moderater) kunnen daar in kijken.

Dus rechtsboven en dan op “Mijn profiel” klikken.

• Auteur
  • Topper
  • June 20, 2025

dan wijzig ik mijn abn per 3 okt ,dan loopt het jaar korting af.

zet ik hem om op lagere internet ander of mogelijk geen tv pakket van kpn. (of het moet voordelig en betaalbaar zijn met de Soundbox erbij) we zullen zien wat kpn ons dan te bieden heeft.

en het volgend jaar zien we wel weer verder of kpn mij dan een goed aanbod doet of dat een andere aanbieder dan een beter aanbod heeft.

• Auteur
  • Topper
  • June 20, 2025

Ik weet wat ik doe. Ik zet mij snelheid per 2 oktober omlaag voor 52,50 per maand en zeg tv+ bij kpn op.

Kijk ik tv via mijn videoland en nl ziet abn.   Daar is voor mij voldoende tv op te zien.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 23, 2025

Dat is het mooie van onze huidige KPN abonnementen. Je kunt het helemaal uitkleden totdat je alleen maar Internet overhoudt en eventueel later weer aanvullen als je toch weer TV of aanvullende opties wilt.